Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emmaa_ schreef:Loeser schreef:@ anneliesdj : je hebt gelijk en bedoeld het goed.
Het is aan Melanie_B en Emmaa_ om hier volwassen mee om te gaan... al blijkt dat niet zo makkelijk te zijn.
En als je niet tegen (vriendelijk!!) commentaar kan moet je geen foto's @ HAW zetten
Pardon?. Het enige wat ik gezegd heb is dat het niet zo is dat ik in haar mond zit. En dat is de waarheid. Ik kan prima tegen commentaar, alleen het bokt van tegenwoordig maakt van elk dingetje een OLIFANT!. Ik heb het eronder gezet, ik TREK NIET IN HAAR MOND, dat lipje is een trekje van haar. Zodra je haar rond (probeert) te rijden, gaat ze gewoon met dat lipje lopen spelen. En ze zakt uit zichzelf vrij makkelijk!. Dus als ik haar losrij, dan zakt ze gewoon al. Hele uitleg gegeven, ik hoop dat mensen er nu niet "overheen lezen".
Emmaa_ schreef:Het is vooral die opmerking, waar het me om gaat. Leuk paard trouwens, valt vast wel meer uit te halen...
Maarja, laat maar, het gaat toch op slot. Dankjewel hoor mensen.
splash1999 schreef:uhm wat is daar raar aan. het is immers een manege paard en doordat er meerdere ruiters op zijn rug zitten wordt er niet alles uitgehaald wat evt wel zou kunnen
?! 

)