Kartouch (23) @ Work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: Kartouch (23) @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:55

uhm wat is daar raar aan. het is immers een manege paard en doordat er meerdere ruiters op zijn rug zitten wordt er niet alles uitgehaald wat evt wel zou kunnen

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:55

Emmaa_ schreef:
Loeser schreef:
@ anneliesdj : je hebt gelijk en bedoeld het goed.
Het is aan Melanie_B en Emmaa_ om hier volwassen mee om te gaan... al blijkt dat niet zo makkelijk te zijn.
En als je niet tegen (vriendelijk!!) commentaar kan moet je geen foto's @ HAW zetten

Pardon?. Het enige wat ik gezegd heb is dat het niet zo is dat ik in haar mond zit. En dat is de waarheid. Ik kan prima tegen commentaar, alleen het bokt van tegenwoordig maakt van elk dingetje een OLIFANT!. Ik heb het eronder gezet, ik TREK NIET IN HAAR MOND, dat lipje is een trekje van haar. Zodra je haar rond (probeert) te rijden, gaat ze gewoon met dat lipje lopen spelen. En ze zakt uit zichzelf vrij makkelijk!. Dus als ik haar losrij, dan zakt ze gewoon al. Hele uitleg gegeven, ik hoop dat mensen er nu niet "overheen lezen".

Dat is ook niet gezegd. Er word alleen gezegd dat als je zelf ontspannen rijd je paard ook ontspannen gaat lopen. Eerst de basisprincipe's en dan pas verder.
Ik vind het jammer dat je meteen zo uit je slof schiet. Het is goedbedoeld en als dat niet zo was geweest was het wel op een andere manier verwoord

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:56

Emmaa_ schreef:
Het is vooral die opmerking, waar het me om gaat. Leuk paard trouwens, valt vast wel meer uit te halen...

Maarja, laat maar, het gaat toch op slot. Dankjewel hoor mensen.

Je vat het verkeerd op!
Het is leuk paard trouwens positief! En je zou er best nog wat meer mee kunnen bereiken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:57

splash1999 schreef:
uhm wat is daar raar aan. het is immers een manege paard en doordat er meerdere ruiters op zijn rug zitten wordt er niet alles uitgehaald wat evt wel zou kunnen

Ik zie een 23 jarig manegepaard niet zo snel een piaffe doen, als je dat bedoelt Tong uitsteken?!

er komen vaak beginners op, dus word het moeilijk om in dat eene uurtje haar helemaal los en geweldig te laten rijden.

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:00

het enige wat ze zegt is goed commentaar
ik ben het met elk zinnetje van haar eens!!
En dat jij het commentaar negatief moet opvatten is jou probleem maar ga niet met z'n drieen kinderachtig lopen doen, want je verpest zelf je topic he!
Probeer rechtop te blijven zitten en rustig in de hand.

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:04

Hee! mooie foto's! Lachen

hihi mag ik je helpen met je benen? Knipoog
ik deed het vroeger ook atlijd zo, kapstokken, maar heb het mezelf afgeleerd en na veeel spierpijn is het resultaat r wel Haha!

zal t proberen uit te leggen:
als je in t zadel zit, begin dan even met 1 been. stel je rechterbeen. die doe je van het zadel af wijken, helemaal naar de zijkant zeg maar.. dan draai je je voet naar binnen zodat je tenen naar voren/naar binnen steken (als je dat staand zou doen met 2 benen is het alsof je moet plassen.. Knipoog )
je voelt al snel dat het beetje trekt trouwens, niet te ver door gaan anders gaat het btje pijn doen ..
dan leg je je benen weer aan het zadel en dan doe je het ook met je andere been..
ik rijd eigenlijk een beetje op de 'zijknobbels' van mn voeten zeg maar.. bij je kleine teentje zit zo'n bobbel.. daar steun ik voornamelijk op

nuja.. je kijkt maar wat je met t commentaar doet:D succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:05

Dit topic gaat inderdaad op slot. Lekker gezellig hier zeg?

Op HAW is het de bedoeling dat je iets kan leren van de topics, dus daarom moet je foto's van jezelf plaatsen, minimaal 5 die goed te beoordelen vallen. Daarnaast enige achtergrondinformatie en uitleg over je niveau / evenals waar je aan werkt. Ook is het niet toegestaan om ergens geen commentaar op te willen.

TS : Als er iemand commentaar op je heeft. Probeer je dan niet zo persoonlijk aangevallen te voelen, lees wat diegene zegt, reageer er op een normale manier op met wat uitleg of verduidelijking. Probeer een wisselwerking te creëren waarom diegene dat zo zegt. Je mag eventueel een nieuw topic openen voor een frisse start als je afgekoeld bent en daar wel op een normale manier kunt reageren op commentaar / aanwijzingen van Bokkers. Kan je dat niet, dan moet je je afvragen of je je foto's wel op HAW wilt laten zien.