En jou houding is ook mooi veranderd(als jij het op beide paarden bent
)owja en het commentaar: Ik kan niet echt veel puntjes vinden, misschien je voeten wat rechter in de beugels:P haha
veel plezier nog samen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

) Truman schreef:Bedankt iedereen voor de leuke reacties! We hebben er inderdaad hard aan gewerkt en als ik de foto's zie ben ik zelf ook erg tevreden met het resultaat.
@Anydale, dat heb je goed gezienVerklaring hiervoor is dat de bovenste foto gespiegeld is. (Truman liep dus eigenlijk op de linkerhand) Ik heb dit gedaan om het verschil goed te laten zien. Verder is er niets aan bewerkt.

tinaaz schreef:wel knap dat eerst zijn ene sokje voor wit was,, en dat het nu zwart geworden is, en het andere sokje wit is geworden....

Lindy1982 schreef:tinaaz schreef:wel knap dat eerst zijn ene sokje voor wit was,, en dat het nu zwart geworden is, en het andere sokje wit is geworden....
Hey inderdaad dat is apart.. hmmzz

Nu heb ik 7 winst in het L1 verzameld in 3 weken. Ik ben zo trots op hem!!! Truman schreef:Hé speurneuzen, als jullie het topic nou eens door gelezen hadden om te kijken of dit interessante verschil in sokjeskleur al was ontdekt, hadden jullie kunnen zien dat ik al eerder gezegd heb dat ik de bovenste foto gespiegeld heb. (= Om het verschil goed aan te geven!)
Met de reacties van oa. Hanmar, CindyUniek en Lindy (haar eerste bericht dan..) kan ik tenminste wat! Bedankt!
edit: Bedankt Niien_
Twinklebel schreef:Truman schreef:Hé speurneuzen, als jullie het topic nou eens door gelezen hadden om te kijken of dit interessante verschil in sokjeskleur al was ontdekt, hadden jullie kunnen zien dat ik al eerder gezegd heb dat ik de bovenste foto gespiegeld heb. (= Om het verschil goed aan te geven!)
Met de reacties van oa. Hanmar, CindyUniek en Lindy (haar eerste bericht dan..) kan ik tenminste wat! Bedankt!
edit: Bedankt Niien_
Maar als je spiegelt blijft linksvoor nog steeds linksvoor, het been zit dan niet ineens aan de andere kant van zijn lijf?

vind het er ook super netjes uit zien en heb er over heen gelezen dat nje hem gespiegeld had

Adil18 schreef:Heel erg veranderd! Het paardje heeft een veel meer ontspannen uitstraling en loopt gewoon lekker!
Allen je mag hem NOOOOOOOOOIT meer een (ex)tuigpaard noemen met zijn afstamming, dan ga je mensen op je dak krijgen![]()
Toen we hem kochten wisten we niet eens dat hij die afstamming had, dus toen was het meer een... tuigpaard. En toen we eenmaal wisten dat hij van de bekende Pion zoon Democraat was, waren er nog mensen in de omgeving die zich af vroegen of het niet toevallig een andere Democraat betrof die in een andere discipline van de sport uitkwam (mennen dus
)
Twinklebel schreef:Okee, sorry, had het inderdaad niet goed gezien. Wel een hele verbetering hoor, hoe die loopt onder het zadel. Complimentjes!
Verder nog bedankt voor de complimentjes