Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:VivaLaVida schreef:Ik rijd haar ook niet veel nog, vooral niet als ik al moe ben of al lichte hoofdpijn heb. Van een cap krijg ik sowieso gelijk hoofdpijn. Ik weet wat het met je kan doen om zonder cap te rijden, dus ik ben me er wel van bewust dat het niet slim is.
Op mijn werk rijd ik ook altijd met cap en in het bos enzo ook, maar ik ga nu niet het bos in met haar..
Dan nog is het dom.
Sorry dat ik het zeg.
Als het pijn doet, ben je nog niet ready om te rijden.
Volgens mij moet jij eerst een bijna-dood ervaring hebben voordat jij eens een cap opdoet of niet?
Eigen keuze, blijkbaar heb je er niets van geleerd.
Maar dat neemt niet weg dat het er goed uitziet, vooral na zo'n "ongeluk"
Hele leuke haf heb je!
Commentaar: Iets meer je handen voor je houden en bij elkaar

ze idd fijn te rijden! 
?

die is naar een huis gerent..

dat zie je wel aan de bok haha.. Dan is het erg moeilijk haar toch te overtuigen dat er toch echt gewerkt zal moeten worden 

ga me jaloers maken 
ik denk dat jullie wel weer terug komen naar je oude niveau, probeer alleen wel de rust te nemen die jijzelf en ook je paardje nodig hebben 

)
VivaLaVida schreef:Klopt, ze had ook niet echt haar dag die dagdat zie je wel aan de bok haha.. Dan is het erg moeilijk haar toch te overtuigen dat er toch echt gewerkt zal moeten worden
En gek van mekaar.. ja
edit: niemand heeft nog wat gezegd over mijn roze-bont setje he hahaha! Ik dacht daar ga ik vast veel commentaar op krijgen
alleen ik had een cap op maar die cap was aan vervanging toe!. ook erg slim. heb nu gelukkig een nieuwe. Maar ziet er verder erg goed uit

smurffie schreef:Dit setje wilde ik ook hebbenga me jaloers maken
Neehoor ziet er leuk uitik denk dat jullie wel weer terug komen naar je oude niveau, probeer alleen wel de rust te nemen die jijzelf en ook je paardje nodig hebben
Verder: in de weide naast die van ons staat ook een paard met exceem, die heeft een deken met kap voor haar hoofd, misschein ook een idee voor jou?