Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_lizje schreef:ziet er goed uit.
ik heb alleen het idee dat je een beetje kort zit en daardoor je hakken iets te ver uitdrukt. misschien een gaatje langer?
ik had ze inderdaad korter, aangezien ik dan toch net wat actiever kan rijden zelf..

Debbylover schreef:Je hebt een erg mooie verzorg haf.
Het ziet er goed uit maar je moet opletten dat hij af en toe te diep loopt. En op foto 9 lijkt ie net een bodybuilder
En zo te zien zou ik een startkaart aan vragen

Leuk paardje, mooie donkere kleur (vergeleken met de meetse hafjes). Je beugels mogen alleen wel langer, dat zou het plaatje afmaken

Chachatju schreef:Halloo!!![]()
Allereerst, ik vind dat je een hele leuke verzorghaf hebt, goed gepakt!
Ik vind het er netjes uitzien, ik heb alleen de indruk dat ie soms wat hangt, vooral bij de eerste drie foto's, ik denk dat je dit kan oplossen door hem af en toe iets vrijer te laten, zoals bij de "voetjes van de vloer"-foto, maar dan minder, juist dàt tikkeltje!
Bij de keertwendig zou ik hem graag wat hoger in de hals zien, hoe je dat doet is al gezegd, geloof ik...
Verder heb ik daar niet veel verstand van aangezien ik daar zelf helemaal nog niet aan toe ben![]()
Over je houding heb ik niet veel te zeggen, enkel dat ik jouw beugels een gaatje langer zou doen, je zit op een vz-zadel, maar toch, maar één of twee gaatjes!
Nuja, verder veel succes, jullie gaan er helemaal komen zo!
Groetjes,
Charlotte xx

Woest schreef:Mooie haflinger volgens mij ook erg dressuurwaardig in de ring, maar ik vind ze wel wat te dik, ze moet iets afvallen( niet erg veel hoor) maar volgens mij gaat ze dan ook vanzelf lekkerder lopen, vind het er verder erg goed uitzien

Je kunt de reacties ook in 1 post beantwoorden