Amigo & ik @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Re: Amigo & ik @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:18

ziet er goed uit.
ik heb alleen het idee dat je een beetje kort zit en daardoor je hakken iets te ver uitdrukt. misschien een gaatje langer?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 15:20

miss_lizje schreef:
ziet er goed uit.
ik heb alleen het idee dat je een beetje kort zit en daardoor je hakken iets te ver uitdrukt. misschien een gaatje langer?

Ja ik had ze inderdaad korter, aangezien ik dan toch net wat actiever kan rijden zelf..
Anders ga ik heel erg hangen, moet ik dus ook nog aan gaan werken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:34

ziet er goed uit joh!
Hij is echt mooi Lovers

Debbylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:03

Je hebt een erg mooie verzorg haf.
Het ziet er goed uit maar je moet opletten dat hij af en toe te diep loopt. En op foto 9 lijkt ie net een bodybuilder Tong uitsteken
En zo te zien zou ik een startkaart aan vragen Lachen

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:04

Debbylover schreef:
Je hebt een erg mooie verzorg haf.
Het ziet er goed uit maar je moet opletten dat hij af en toe te diep loopt. En op foto 9 lijkt ie net een bodybuilder Tong uitsteken
En zo te zien zou ik een startkaart aan vragen Lachen

Haha Haha!
Het is gewoon een dikzakje.
Zeg maar eigenlijk een sumoworstelaar!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:11

Die heeft heel wat kilotjes mee te slepen zeg Bloos Leuk paardje, mooie donkere kleur (vergeleken met de meetse hafjes). Je beugels mogen alleen wel langer, dat zou het plaatje afmaken Knipoog

Kimmy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:45

haffies zijn liefff!!! wouw die manen vet gaaf

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 19:37

Halloo!! Doei!

Allereerst, ik vind dat je een hele leuke verzorghaf hebt, goed gepakt!
Ik vind het er netjes uitzien, ik heb alleen de indruk dat ie soms wat hangt, vooral bij de eerste drie foto's, ik denk dat je dit kan oplossen door hem af en toe iets vrijer te laten, zoals bij de "voetjes van de vloer"-foto, maar dan minder, juist dàt tikkeltje! Knipoog
Bij de keertwendig zou ik hem graag wat hoger in de hals zien, hoe je dat doet is al gezegd, geloof ik...
Verder heb ik daar niet veel verstand van aangezien ik daar zelf helemaal nog niet aan toe ben Clown
Over je houding heb ik niet veel te zeggen, enkel dat ik jouw beugels een gaatje langer zou doen, je zit op een vz-zadel, maar toch, maar één of twee gaatjes!

Nuja, verder veel succes, jullie gaan er helemaal komen zo!

Groetjes,
Charlotte xx

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 20:01

Chachatju schreef:
Halloo!! Doei!

Allereerst, ik vind dat je een hele leuke verzorghaf hebt, goed gepakt!
Ik vind het er netjes uitzien, ik heb alleen de indruk dat ie soms wat hangt, vooral bij de eerste drie foto's, ik denk dat je dit kan oplossen door hem af en toe iets vrijer te laten, zoals bij de "voetjes van de vloer"-foto, maar dan minder, juist dàt tikkeltje! Knipoog
Bij de keertwendig zou ik hem graag wat hoger in de hals zien, hoe je dat doet is al gezegd, geloof ik...
Verder heb ik daar niet veel verstand van aangezien ik daar zelf helemaal nog niet aan toe ben Clown
Over je houding heb ik niet veel te zeggen, enkel dat ik jouw beugels een gaatje langer zou doen, je zit op een vz-zadel, maar toch, maar één of twee gaatjes!

Nuja, verder veel succes, jullie gaan er helemaal komen zo!

Groetjes,
Charlotte xx

Dankjewel !!
Bij die "voetjes van de vloer"-foto laat ik hem niet losser, maar laat hij los.. Lachen

punkielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:29

Wauw mooi paardje zeg!:D
Maar moeten je beugels niet een stuk langer?
Teminste .. je benen lijken zo opgekropt.

Je hebt hem goed aan het lopen hoor! Prachtig jullie 2:D

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:37

Mooie haflinger volgens mij ook erg dressuurwaardig in de ring, maar ik vind ze wel wat te dik, ze moet iets afvallen( niet erg veel hoor) maar volgens mij gaat ze dan ook vanzelf lekkerder lopen, vind het er verder erg goed uitzien

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:37

Ziet er goed uit om te beginnen. Je wilt commentaar: Beugels een gaatje langer maken, dan kun je jezelf beter langmaken en als je het eenmaal gewend bent zit het ook echt fijner. Op de 1e foto's het neusje er iets meer uitrijden: nog iets scherper voor je been maken en dan je handen ietsje naar voren en wat hoger instellen, dan volgt het hoofd vanzelf vrijwillig. Tenminste dat werkt bij mij altijd. Bij het losrijden mag je paard wel dieper en ronder natuurlijk. En eigenlijk ben je, je cap vergeten ja.. suc6 mooie combinatie iig!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 20:43

Woest schreef:
Mooie haflinger volgens mij ook erg dressuurwaardig in de ring, maar ik vind ze wel wat te dik, ze moet iets afvallen( niet erg veel hoor) maar volgens mij gaat ze dan ook vanzelf lekkerder lopen, vind het er verder erg goed uitzien

HIJ (;)) is inderdaad te dik. Krijgt te weinig beweging. Lachen
Word van de zomer weer flink wat aan gewerkt!

Beugels mogen inderdaad langer Lachen
Maar die was al genoemd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:00

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je niveau ontbreekt en achtergrondinformatie is te summier. Daarnaast is het ook niet nodig om voor elk bericht afzonderlijk te bedanken Lachen Je kunt de reacties ook in 1 post beantwoorden Lachen

Voor degenen die reageren : Denken jullie ook om de nieuwe HAW-regels?