Treasure (KWPN 8jr) @ work (dressuur en springen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

Re: Treasure (KWPN 8jr) @ work (dressuur en springen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 12:04

Hey wat een leuk paard heb je daar...zo leuk dat ik me afvraag waarom hij zo lang te koop heeft gestaan.

Jullie vormen een leuke combi hoor!

Alleen als ik je instructrice zou zijn, zou je me vréselijk gaan haten Clown ...ik zou je namelijk lange tijd zonder beugels laten rijden en ze minimaal 2 gaten langer doen Duivel want je been ligging is gewoon zo slecht puur omdat je a: véél te kort zit en b: je zadel wellicht inderdaad niet geschikt is voor jouw bouw. En zo lang jij er niet goed op kunt zitten, is het heel lastig om je paard correct aan het lopen te krijgen omdat je niet geheel onafhankelijk zit; ook als je ongelijke benen hebt.

Probeer daar toch wel wat aan te gaan doen hoor en zodra je daaraan gewend bent zul je zien dat je wéér met sprongen vooruit gaat.
Wel kun je goed aan de foto's zien dat het paard er wel lol in heeft en dat is héél belangrijk.

Veel succes voor de toekomst!

driebergen

Re: Treasure (KWPN 8jr) @ work (dressuur en springen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 00:08

Fempjee schreef:
K had er misschien even bij moeten vermelden, dat ik een redelijk groot beenverschil heb, vandaar die beugels.

op de foto waar ik kan zien dat je de beugels ongelijk hebt, zit je ook scheef... Knipoog
Ziet er leuk uit!
Het is een halfbroer van het paard dat ik rijdt. ik zie alleen niet erg veel gelijkenis...
is ie groot?