Nikita(indoctro x wisconsin) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

strawberrys

Re: Nikita(indoctro x wisconsin) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 21:47

Anoniem schreef:
tuurlijk heeft dat wel nut, want het kan nl ook aan het stanggebruik liggen.

ik snap wel wat je bedoeld, maar ze heft ook gewoon ontspannen op stang en trens gelopen... dat gaat nu helmaal niet meer...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:48

strawberrys schreef:
Zoals ik hiervoor al de hele tijd vertel rijd ik dr nu met trens. Dat is niet voor niks...
Alleen als ik van iemand hulp vraag dmv de slechtste fotos op internet dan kan dat niet als ik een goede foto van dr neerzet he...vandaar dat deze gewoon zo is gemaakt.
De dierenarts komt al naar dr rug en mond kijken zoals ik ook al vertelde...

een lesgever gaat je waarschijnlijk beter kunnen helpen dan iemand van internet als je zoveel problemen hebt. Bovendien moet je de foto's laten zien van hoe ze nu loopt. Dan pas kan je echt bruikbare tips krijgen, en dus met trens.

strawberrys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 21:49

Dan zal ik er nog een paar opzetten morgen van hoe ze nu loopt...
Mn intructeur zei iig ook dat ik dr rug moest laten nakijken... dat gaat dus ook gebeuren, is al voor gebeld...

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:50

strawberrys schreef:
Dagmar_k schreef:
4 foto's voldoet toch niet aan de nieuwe eisen van HAW? Evenals een correcte inleiding en klassering?

ik wist niet dat er 5 fotos minimaal op moesten tot net...

Haha! Oké, zelfs waarschuwbalkje in beeld gemist Knipoog
Haha

En ik denk idd dat als je iets meer foto's plaatst over betere momenten en slechtere stukken we een wat beter beeld krijgen! Lachen

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:51

Dan wacht ik op de foto's zonder stang.

strawberrys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 21:52

ja gemist ja, ja zag t toen k m al niet meer kon veranderen.Heb de beheerder al gepmt..

Zal meer fotos plaatsen, goede en slechte dan hoor ik het wel. nu wordt ik alleen maar afgekraakt en daarvoor zet ik niet mn slechte fotos op internet dus is wel goed idee...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:08

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

De 5 foto's voldoe je niet aan, en de openingspost is niet compleet, nivo staat er niet in het het zou fijn zijn als je er ook in vermeld wat je op dit moment doet om het probleem op te lossen, dan kunnen degenen die reageren daar op inhaken. Lachen