poes schreef:Anya schreef:Het ziet er té ontspannen uit. Je paard loopt veel en veel te diep. Pinda-rollen noemen ze dat in de westernsport zelfs
Het is een mooi paard, ze loopt ontspannen maar probeer de punt van de oren niet onder de schoft te laten zakken. Ze gaan echt teveel op de voorhand lopen anders.
Dit noemen wij anders nou net vw-nw en ik werk paarden maar wat graag zo los, het is alleen even werken om ze ook op de achterhand te houden.
Dat hoofd-op-boeghoogte noem ik dus niet vw-nw
Dat dacht ik nou precies hetzelfde! Dit is nou ruggebruik en dat wordt nog steeds van achter naar voren gereden, je moet zelf inderdaad opletten dat ze dan wel actief blijven van achter en niet op de voorhand vallen, het kost wat meer moeite maar kán wel!
Verder vind ik het er erg ontspannen uit zien ts, mijn complimenten. Toch blijf ik mijn twijfels houden bij de inwerking van de bitloze optoming die op de vorige pagina aangegeven werd..

) opletten voor je rug, en je ellebogen kunnen net wat dichter bij je lichaam blijven. Echt erg netjes om te zien hoe bastetje haar rug nu al loslaat wetende dat dit voorheen niet altijd het geval was!!!