Wester hard @ work in foutieve set

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SpecialPearl

Re: Wester hard @ work in foutieve set

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 19:46

Super leuke pony zeg!! Jullie zijn een erg leuke combi. Let idd vooral wat op je onderbenen + tenen.. Maar volgens mij komt dat wel goed!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 21:56

foto 7 viel mij op, die ziet er wel goed uit, rest ook wel hoor Ja
Probeer als je gaat verruimen niet je benen naar voren af te steken, de foto's daarna heb je je voeten ook wat verder in de beugels.. verder ziet het er netjes uit Lachen

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 08:00

dat ziet er leuk uit!!! je draagt je handen netjes Ja

wat me alleen opvalt zijn de foto's van 'lang laag uitdraven'....
je ziet dat je pony daar zijn neus 'inknikt' en achter de loodlijn komt.... dit duid toch vaak op niet helemaal lekker voorwaarts in aanleuning gereden! let daar op want het is een mooie controle voor jezelf (vind ik altijd) zodra je lengte geeft mag hij met z'n neus naar de grond, maar niet inknikken!

succes!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 08:09

Het is eerder gezegd, maar het valt mij ook op, je zadel lijkt te ver naar voren te liggen. Het komt op de schouder.
Schuift het naar voren tijdens het rijden?

Ik vind het er verder erg netjes uitzien, de "stoeltjeszit" vind ik eigenlijk helemaal niet zo, maar ik vind dus wel dat je teveel op de schouder van je paard loopt te duwen zo. Dat je een heel klein beetje naar achteren neigt, zie ik eigenlijk zelf liever dan dat mensen voorover hangen. Maar je zou er nog een beetje op kunnen letten dat je je bovenlichaam netjes recht houdt.

Romyjuh_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:20

Haha die is goed. Ik vind de set wel mooi hoor Tong uitsteken
Leuk paardje. Ziet er goed uit. maar zoals sommige al zijden je zadel ligt te ver naar voren
succes verder