! Ten eerst; jeetje wat een prachtige stallen en fijne bak!
en ten tweede je bent niet echt veel te groot voor je paardje. En die derde laat ik achter wege, want dat zegt iedereen je al. Echt een supper mooi beestje is het. Heb je haar al lang? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ten eerst; jeetje wat een prachtige stallen en fijne bak!
en ten tweede je bent niet echt veel te groot voor je paardje. En die derde laat ik achter wege, want dat zegt iedereen je al. Echt een supper mooi beestje is het. Heb je haar al lang? 
Chapeau! ik vind het al een heel mooi plaatje geven 
(maar ik vind het al netjes voor haar leeftijd en haar 'ervaring' onder het zadel
)
Ben benieuwd !!)
Op naar de volgende reeks foto's
Héél fijn hoor voor een 3-jarige!
Lekker beenwerk al!
Juist nog wat meer proberen rechtop te zitten, en minder ver achterin je zadel te zitten, dan komen je benen ook automatisch op z'n plek
Maar ik denk dat je zadel je ook wat in die houding dwingt, niet? Toch nogmaals zeggen, het ziet er echt goed uit, en veel succes met deze prachtige merrie!

Good job, wat mag je trots zijn op Tiquila, gaat goed hoor zo. Opletten voor je eigen springhouding en het belasten van de voorhand zoals Magali zegt, maar verder ziet het er helemaal wauw uit!
! Ik denk dat je er alleen wel goed op moet letten dat je je benen wat meer naar achter legt en oppast dat je ze niet naar voren steekt, maar voor de rest ziet het er goed uit hoor.! En te groot vind ik je niet hoor! Als het een beetje sterk beestje is kan het makkelijk.
is wel leuk als iedereen verschilt merkt 
Ik weet niet precies hoe groot ze is maar ik denk iets van 1.48m?

ik vind je zeker niet te groot, ziet er al heel netjes uit. Ik kan nog wel beginnen over je houding, maar met zo'n jong paard heb je je prioriteiten elders liggen en lijkt me dus niet zo nuttig. Ga zo door, ben benieuwd hoe het verder ontwikkelt