x_Staceyy schreef:@ Peelie:
Heel erg bedankt, ik ga dit zeker proberen. Hier heb je tenminste wat aan !niet gemeen tegen anderen bedoelt.
Maar het probleem is dus, hij hang helemaal niet, hij is heel losjes enzo. Tuurlijk voel je contact met de mond van je paard, maar hangen doet hij niet.
@patatjemet:
jeetje, wat leuk
word er bijna verlegen van![]()
eigenlijk ben ik zelf ook niet zo van de koudbloeden, maarja, ik vind gewoon dat hij wat heeft. En toch anders is dan andere haflingers bij ons. ( Sloom, hangerig e.d is hij absoluut niet. Ondeugend wel.)
En tja, die kleur vind ik geweldig van hem. In de winter is hij nog donkerder, en dit heeft hij echt van zijn vader: Maestro van de bosrand.
@spettic:
ik begrijp dat je dat zo opvat, is een beetje een rare foto. Ik ging even een buitenritje maken, en meneertje durfde niet door het tunneltje heen, want er kwam een fietser met ligt aan. Daarna is hij er braaf door heengelopen, en dat verdiende wel een beloning. En tja, toen klikte de fotograaf;)
@ panter1:
Die ruimte van voren heb je helemaal gelijk in, zie hem zelf ook wat liever met zn neusje eruit. Maar trek hem absoluut niet in de krulhij is heel ontspannen enzo en loopt automatisch zo.
Paar weken geleden heeft hij nog een massage gehad van een fysio, dus dacht dat het misschien een vast spiertje in zijn rug kon zijn. Maar hij zat gewoon los enzo. Maar hij drukt zijn rug ook niet weg. Maar we gaan er aan werken
@ Eevj:
Ik sta op Manege de Prinsenstad te Delft. Langs de rijksweg
En aan de overkant staat Neville Stables.
Bedankt voor alle leuke reacties!
Groetjes Stacey
Haha ja dan kwam het me dus toch goed bekend voor

op die foto waar je buiten rijd en 'scheef' zit rijd je voor de ingang van neville stables toch
?Wat een ontzettend leuk veulen bij prinsenstad voor!
niet gemeen tegen anderen bedoelt.
)