Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Debbylover schreef:Er mooi paardIs het een Holsteiner ??
Je moet idd soms iets meer meegeven.
Petulan schreef:@ Debbylover: Caletto zegt genoeg toch?
Mooi paard, mooi bloed, mooi plaatje! Denk dat jullie op de goede weg zijn! Spanning in het parcours is normaal, en hoe beter je hier mee leert omgaan des te beter de prestaties worden! Succes
rowo schreef:Nee geen finale.... Ik had een balk in het progressief op 7, dus dan val je heel ver weg. De finale stond vorig jaar idd ook wel 10 cm hoger dan door de week. Maar daar is het ook finale voor.
49,5 is niet hoog als je bedenkt dat de nummers één 60,5 en 55 hadden
Petulan schreef:@ Debbylover: Caletto zegt genoeg toch?
Mooi paard, mooi bloed, mooi plaatje! Denk dat jullie op de goede weg zijn! Spanning in het parcours is normaal, en hoe beter je hier mee leert omgaan des te beter de prestaties worden! Succes
xDramaQueen schreef:ik zie niet alleen een topper, ik zie ook een paard dat werkelijk waar geniet van elke sprong die ze neemt, en elke stap die ze zet in het parcours.
zou idd je beugels 1 gaatje korter doen en je bips wat meer naar achter,bij sommige foto's misschien iets meer je hakken uitdrukken. verder vind ik het helemaal prima eruit zien
rowo schreef:Lauraaa_ schreef:Ik denk alleen wel dat je iets minder ver met je boven lichaam uit het zadel mag komen!
Ben ik het niet mee eens. Heb het overigens wel eens geprobeerd, maar dan stoor ik haar in haar bewegingen en dat moet ik juist niet doen.