Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:Bit schrijft een artikel naar de mond van de hoogste bieder![]()
Kijk maar, als Bit een uitgebreid artikel ergens over heeft, staat er altijd ergens in het blad een levensgrote advertentie
![]()
Doe mij maar de hoefslag, paard en sport, in de strengen zelfs de paardenkrant

Kijk maar, als Bit een uitgebreid artikel ergens over heeft, staat er altijd ergens in het blad een levensgrote advertentie
![]()
![]()
Lovely schreef:Wat was eigenlijk de strekking van het artikel? Welke goed bedoelde raad kwam er uit de conclusie?
![]()
Ik lach er nu wel mee, maar eigenlijk is het een hele kwalijke zaak, want het probleem is dat ze soms niet alleen de betalende fabrikant promoten maar ook de concurrent afbranden (ik noem bijv. bontjes vs gelpads; tests voor een bepaald merk bitten (en dan een tijd later moet heel het bit er maar uit, 'want anders kan een paard niet slikken' ) en als ik sommig gezwets op Bokt lees hechten er ook nog mensen waarde aan 'want het stond in Bit', dus dat is inkomstenderving. Lovely schreef:Wat was eigenlijk de strekking van het artikel? Welke goed bedoelde raad kwam er uit de conclusie?
Urielle schreef:KiWiKo schreef:Bit schrijft een artikel naar de mond van de hoogste bieder![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens, en dan spreek ik met name over de ge-wel-di-ge testen die ze doen.Ik lach er nu wel mee, maar eigenlijk is het een hele kwalijke zaak, want het probleem is dat ze soms niet alleen de betalende fabrikant promoten maar ook de concurrent afbranden (ik noem bijv. bontjes vs gelpads; tests voor een bepaald merk bitten (en dan een tijd later moet heel het bit er maar uit, 'want anders kan een paard niet slikken' ) en als ik sommig gezwets op Bokt lees hechten er ook nog mensen waarde aan 'want het stond in Bit', dus dat is inkomstenderving.
Maar goed, hier dus geen Bit gelezen. Misschien dat iemand het systeem van opleiden uit kan leggen.
Urielle schreef:Ik ben het helemaal met je eens, en dan spreek ik met name over de ge-wel-di-ge testen die ze doen.Ik lach er nu wel mee, maar eigenlijk is het een hele kwalijke zaak, want het probleem is dat ze soms niet alleen de betalende fabrikant promoten maar ook de concurrent afbranden (ik noem bijv. bontjes vs gelpads; tests voor een bepaald merk bitten (en dan een tijd later moet heel het bit er maar uit, 'want anders kan een paard niet slikken' ) en als ik sommig gezwets op Bokt lees hechten er ook nog mensen waarde aan 'want het stond in Bit', dus dat is inkomstenderving.
Maar goed, hier dus geen Bit gelezen. Misschien dat iemand het systeem van opleiden uit kan leggen.
. Amadeo schreef:@ lovely: Ja, en dat ook alleen nog maar op de foto. Het is niet eens zeker of zij dat ook doen, of het een foto van hun is of gewoon zomaar een foto van een paard dat gelongeerd wordt met de lijn aan 1 bitring vast.......... hahahah!
Lovely schreef:Na zo'n verhaal vallen jullie met zijn allen over dat de longe aan een kant vast zit.
![]()
anneliesdj schreef:Lovely schreef:Na zo'n verhaal vallen jullie met zijn allen over dat de longe aan een kant vast zit.
Wat vind jij dan niet goed aan deze manier?