Karlos @ revalidatie "training".

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: Karlos @ revalidatie "training".

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:03

Super Daan dat je weer lekker met hem aan de slag kan! Echt meis, ik heb zo hard voor je geduimd dat het goed zou komen, jullie zijn zo'n leuke combi!
Ik vind eigenlijk dat Karlos er nog super uit ziet als je bedenkt dat hij zolang niets heeft mogen doen!
Probeer tijdens het rijden je handen netjes rechtop te houden en zelf netjes rechtop te gaan zitten (moest ff commentaar geven Knipoog).

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:14

Wat goed. ziet er erg ontspannen uit. Ik heb toch veel aan jullie gedacht en gehoopt dat het goed zou aflopen nou het is gelukt Haha!

Ik denk dat er nog niet zoveel commentaar kan worden gegeven op dit begin stadium. Veel pleziertjes nog Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:00

Je zou een Nobelprijs moeten ontvangen voor de manier hoe jij met je vriendje omgaat.
Ondanks zijn blessure ziet hij er nog op en top uit, altijd chique en compleet meelopende met de setjesmode, geweldig!!!

Ik ben blij voor je dat je het weer rustig kunt gaan oppakken en dat jullie beide het zo naar jullie zin blijken te hebben, volgens mij is Karlo geen paardje dat lang wil stilstaan!!!

Ja, je hebt een fan Haha!