zal wel weer verwijderd worden, maar weet echt niet meer wat ik moet schrijven als niets mag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En wat een mooi dier al voor zn leeftijd! Mooi in de bespiering, en ook zn houding is lang niet slecht! Zeabiscuit schreef:Ga je vandaag ook rijden?
zal wel weer verwijderd worden, maar weet echt niet meer wat ik moet schrijven als niets mag
Koortje schreef:Wat leuk om eens een nakomeling van Trento B onder het zadel te zien zeg!En wat een mooi dier al voor zn leeftijd! Mooi in de bespiering, en ook zn houding is lang niet slecht!
Yvonniej schreef:wauw wat een prachtdier.
Ik hoop dat mijn Trento ook zo word. Deze toont ook groot.
Nou we moeten een verbeter puntje aankaarten toch tegenwoordig hier?
Benen niet te ver naar achteren leggen en rechtop zitten in galop. Hoewel ik dat echt wel begrijp op zo'n groot jong dier.
Ziet er super uit!

SuperPaardje schreef:Wat een ontzettend knap ding heb jij zeg!
Mijn enige andere aandachtspuntje is dat je je been wat meer naar voren moet leggen, zeker in de galop. Verder vind ik je netjes en op een vriendelijke manier rijden, mijn complimenten!
Leuk setje is het ook!
laverite schreef:Heel mooi paard
De draf vind ik er zeer netjes uitzien, de galop opzich ook, al zou hij van mij net iets meer op of juist voor de loodlijn mogen met zijn neus. Nu vind ik het net kantje boordje. Ik denk, wanneer je hem in galop zijn neus net iets meer eruit laat, zijn sprong ook nog een stuk fijner wordt
Veel succes nog.
Sall schreef:Wat een prachtige foto's~! Hij is een heel aansprekend paard.
Mbt je benen in galop, ben ik juist niet van mening dat je ernaar moet streven om ze meer naar voren te doen. Dan neig je snel naar een 'stoelzit'. Op het moment dat hij minder 'ondersteuning' nodig heb, kan jij je been aflaten hangen en je tenen naar binnen draaien.
Jura schreef:Wat een prachtig paard!! En wat leuk dat je voor de eigenaar rijdt. Ga je ook starten met dit paard? Weet je toevallig ook uit welke merrie deze komt?
Oja, nu moét ik nog iets van kritiek hebben he? Nou dan ga ik voor het nog beter op je kont gaan zitten, ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Maar ik merk wel, als je paard wat meer verzameld en gedragen wordt in de galop (dus naarmate hij langer onder het zadel is), ga je vanzelf ook veel meer op je kont zitten. Ik denk dus dat dat vanzelf wel goed komt.

Jura schreef:Ik zag het topic ineens staan.
Oh gaaf, ik was altijd hélemaal weg van die merrie en fantaseerde dat ik haar kon kopen!
Ik wist niet eens dat hij die nog heeft. Toen mijn Razinda bij hem op stal met zijn merries stond, toen inmiddels jaarlingen, had hij die Sinomia gekocht als veulen volgens mij. Ik ben daar weg gegaan toen Razinda 3 werd dus toen was Sinomia inmiddels 2 jaar. Als je nog eens een foto van die merrie kunt maken.
Wordt zij eigenlijk ook gereden of alleen gebruikt als fokmerrie?
Kajanus schreef:Nou dan ook nog maar een tip van mijIk heb er niet zo'n moeite mee als je op een jong paard iets mee naar voren gaat in de beweging, je ontlast dan toch zijn rug een beetje. Nu heb jij daar niet zoveel moeite mee want aan jou kilo's zal het niet liggen
Maar mooie foto's en het ziet er erg vriendelijk uit hoe hij gereden wordt.
Vind het ook een heel vriendelijk, fijn beeld geven, en imo is het voor een jogn dier dat net onder het zadel is wel prettig als je wat meer verlicht zit. 
verder vind ik het er netjes uit zien en erg ontspannen! en je hebt op sommige foto's een beetje piano handjes! 

Ik kan me jouw topic nog wel herinneren. Jij hebt die ontzettend gave Sunny boy! Ik rijd hem zo'n 4 keer per week (meestal twee dagen achter elkaar en dan weer vrij etc etc) en dat werkt voor hem goed zo. louiisie schreef:is die pas 3 jaar?:O lijkt als of die dit al lang op zijn gemakkie doet! ik vind het er goed uitzien alleen wel iets meer naar voren kijken;)
Citaat:Op deze manier kan je hem op zijn 15e al naar de slacht brengen straks.
Zack schreef:Ik vind hem prachtig lopen, maar vind je hem zelf niet nog wat jong om hem al zo intensief te rijden?
Op deze manier kan je hem op zijn 15e al naar de slacht brengen straks.
Zeabiscuit schreef:Citaat:Op deze manier kan je hem op zijn 15e al naar de slacht brengen straks.
Ik denk als hij 4 is al hoor. pffff, wat een onzinnige reactie weer.....

Citaat:Hij is de laatste tijd overigens al weer stukken beter uit te zitten. Hij wordt wat sterker en beter in z'n balans dus dan gaat het vanzelf al stukken fijner.
dan denk ik zeker dat hij zijn vijftiende verjaardag niet haalt