Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juul schreef:Je trekt wel heel erg idd.Verder zou ik eerst heel serieus aan je houding gaan werken met goede instructie alvorens je verder gaat met wedstrijden rijden. Als de basis er niet goed in zit, kom je toch niet verder. Vind dit geen fijn beeld geven. Maargoed, mijn mening.
Jnien schreef:[naam] schreef:Je trekt wel heel erg idd.Verder zou ik eerst heel serieus aan je houding gaan werken met goede instructie alvorens je verder gaat met wedstrijden rijden. Als de basis er niet goed in zit, kom je toch niet verder. Vind dit geen fijn beeld geven. Maargoed, mijn mening.
Dit vind ik wel heel erg cru. Ze is niet voor niks in het M1 gekomen he!
Juul schreef:Dressuur blijft een jurysport, hoe hoog ze rijd zegt niet zoveel over hoe goed ze rijd. Ruiters hebben ook vaak genoeg downs, en sommige jury's hechten meer waarde aan andere dingen dan houding.
Juul schreef:Ik draai ook al een groot tijdje mee in de paardensport en ik ken andere dingen. Maargoed, daar valt over te twisten. Waarom op wedstrijd gaan zonder goede basis? Zo kun je 't ook bekijken.
Jnien schreef:Juul schreef:Je trekt wel heel erg idd.Verder zou ik eerst heel serieus aan je houding gaan werken met goede instructie alvorens je verder gaat met wedstrijden rijden. Als de basis er niet goed in zit, kom je toch niet verder. Vind dit geen fijn beeld geven. Maargoed, mijn mening.
Dit vind ik wel heel erg cru. Ze is niet voor niks in het M1 gekomen he!
Juul schreef:Ik ga af op de foto's die zij hier plaatst. Vanuit daar concludeer ik dat het paard zich sterk maakt en zij terugtrekt, en haar houding verre is van wat het moet zijn. Weet zij dat het thuis beter gaat? Dan had ik graag een foto daarvan in dit topic erbij gezien.

Karoliefje_ schreef:En deze betweter rijdt aan haar profiel te zien zelf helemaal geen wedstrijden, meid doe het eerst zelf voordat je zegt dat je alles beter weet. Want het is niet zo makkelijk als het lijkt, ik zie op deze foto's geen hangend paard of trekkende ruiter. Eerder een paard dat te diep gaat en daarin wat zwaar wordt waardoor de ruiter haar handen te hoog gaat dragen.
Karoliefje_ schreef:nee maar waar baseer jij op dat het perfect zou moeten zijn om op wedstrijden te gaan? Ken menig ruiters die niet perfect rijden maar toch ene prijs naar de andere rijden.
Juul schreef:Ik heb eigenlijk ook geen zin in een verdere discussie met een betweter.
En deze discussie over welles nietes is verder ook niet relevant voor de TS. Juul schreef:Je trekt wel heel erg idd.Verder zou ik eerst heel serieus aan je houding gaan werken met goede instructie alvorens je verder gaat met wedstrijden rijden. Als de basis er niet goed in zit, kom je toch niet verder. Vind dit geen fijn beeld geven. Maargoed, mijn mening.
Juul schreef:Je trekt wel heel erg idd.Verder zou ik eerst heel serieus aan je houding gaan werken met goede instructie alvorens je verder gaat met wedstrijden rijden. Als de basis er niet goed in zit, kom je toch niet verder. Vind dit geen fijn beeld geven. Maargoed, mijn mening.
Karoliefje_ schreef:En deze betweter rijdt aan haar profiel te zien zelf helemaal geen wedstrijden, meid doe het eerst zelf voordat je zegt dat je alles beter weet. Want het is niet zo makkelijk als het lijkt, ik zie op deze foto's geen hangend paard of trekkende ruiter. Eerder een paard dat te diep gaat en daarin wat zwaar wordt waardoor de ruiter haar handen te hoog gaat dragen.
) snap ik enigszins waarom je dat denkt.