moeilijk te stoppen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paardeluvr87

Re: moeilijk te stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:07

Dankjwel Frost. Ik ben dan ook een HEEL erg ervaren paarrijder.
Nog even een leuke quote van mijn Ome Dries:
"When it is not necessary to make a horse, it is necessary not to make a horse."

(sorry dat ik even off-topic ga, vergeef me admins Pling )

Ponyfrost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:09

@Jordiee, aan je signature heb je een verlies ondergaan. Heel veel sterkte. Een dood van een paard is altijd ver-schrik-ke-lijk!!!

@Paardeluvr Je oom klinkt als een slimme man Lachen. Ik zou hem graag beter willen kennn!!
Idd off-topic, is er niet een discussie waar we wel over dit soort dingetjes kunnen babbelen. Maar ik weet neit zo goed waar ik dat moet vinden op dit forum. Ik ben hier nieuw tenslotte Tong uitsteken Ach gut Koe

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:11

Jodieee schreef:
alleen maar aanspringen en meteen weer terug zodra hij ook maar iets spant in galop en steeds iets langere stukjes maar de hele tijd maar heel kort laten galloperen zodat ie niet de kans krijgt om ze eigen gang te gaan ( dit werkt bij mij tenminste )

En je overgang terug kun je het beste maken door je bovenbenen aan te spannen, en iets stelling naar buiten aan te nemen en je ophouding te maken.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 06:36

Paardeluvr87 schreef:
Dankjwel Frost. Ik ben dan ook een HEEL erg ervaren paarrijder.
Nog even een leuke quote van mijn Ome Dries:
"When it is not necessary to make a horse, it is necessary not to make a horse."

(sorry dat ik even off-topic ga, vergeef me admins Pling )

Kom je uit slagharen?? Daar zit een cafe Ome dries...

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:31

Mijn manier is zeer zwaar gaan zitten, op een kleine volte zetten en daarna even trekken en dan een beetje loslaten. niet aan een stuk trekken maar even trekken, dan een beetje losgeven, dan weer even trekken en dan weer even een beetje los. Dit moet je vooral doen op de buitenteugel.