Zelf stoor je je aan je armen, maar die vind ik juist supernetjes! Mooi langs je lichaam, goed knikje.
Wel zit je een beetje in de stoelzit. Om dit te voorkomen moet je je bekken een beetje meer naar voren kantelen. Daardoor komen je onderbenen automatisch iets beter te liggen. Daardoor kun je je tenen weer iets meer naar binnen draaien en je hakken uitdrukken. Probeer daarbij wel je been lang te houden en niet je hielen op te trekken.
Ja, een goede houding is nog helemaal niet zo makkelijk hoor. Ik ben pas ook flink onder handen genomen door mijn instructrice en dat was niet mis hoor... .
Je pony mag van achter iets actiever, maar verder vind ik het een ontspannen geheel. Veel succes samen!
dank jullie. Ik heb idd een probleem met mijn bekken. Als ik normaal sta kan ik ze ook niet kantelen. Dan zeggen ze altijd "je moet doen alsof er een touwtje aan je hoofd zit". dit kan ik echt niet inleven.
en mijn voeten tja. ze blijven een ramp. Ik ga hier keihard aan werken in de les.
Het lessen is heel goed gegaan. Voeten niet te ver de beugel in en mijn houding is veel opgelet. hoop een mooie foto even wat in te zoomen omdat hij van te ver is gemaakt.