Stoere kleine hengst(keuring meedoen of niet?)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 21:57

Een heel mooi beestje, Coed Coch bloed (met name Madog) ken ik wel en vind het heeeel erg interessant, ik had vroeger een verhaal gelezen over Coed Coch (stripverhaal, als achtjarige moest ik toch wat Haha!) en sindsdien ben ik het nooit meer vergeten (mooi verhaal was dat)

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 22:10

Ik wil helemaal niet banketstaaf doen, overbouwd zijn is voor een jong ding helemaal geen schande, betekent juist dat ze nog bijgroeien. En dat de grond recht is is heel duidelijk te zien!

Weer zo iemand die de fouten bij haar eigen paarden niet ziet?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 02:27

Sorry steef,ik dacht echt dat je het anders bedoelde,het spijt me dat ik het verkeerd heb opgevat.

Ik heb meerdere foto's(alleen nit zo scherp als deze) en daarop staat hij niet zo ongelijk,vandaar dat ik het er bijgezet had dat hij vanachter hoger staat.Tuurlijk is bij hem het kontje ook hoger,maar op deze foto lijkt het zo overdreven en dat is in het echt helemaal niet zo.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:59

vanda's schreef:
precies...

Maar er word niet veel met 1 jarige hengstjes naar de keuring gegaan...

Hmm... typisch Nederlandse bekrompenheid (niet dat je dat bent, maar je vertegenwoordigd op deze manier wel een beetje de mentaliteit. Bekende hengsten als Vardra Julius, Coed Coch Brodor en Dyfed Geraint hebben juist eeuwige roem mede te danken aan het feit dat ze als jaarlingen zo succesvol waren. In Nederland moeten we ze nodig wegstoppen omdat we bang zijn voor de boemannen in Ermelo. In Wales sturen ze de jaarlingen juist wel naar de keuring. Goed voor de handel (ook als ruintjes !!!). Er lopen dan ook vaak wel 50 jaarling hengstjes in de rubriek..

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 22:03

Joostvangestel: wat zie jij in mijn pony?Positief en nagatief?

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:01

Het is toch heel normaal dat veulens overbouwd zijn?
Dat komt later allemaal goed, betekend gewoon dat ze nog lekker doorgroeien.
enne, holly... als je hem ooit kwijt moet... dan weet je me te vinden....het is natuurlijk wel Bert zijn grote vriend.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 16:15

Ha bonnig,je verraad jezelf nu hoor. Tong uitsteken
Nu weet ik meteen waarom bert zich zo eenzaam voelt de laatste tijd.Jij knuffeld te veel met Pandor. *LOL*
Ik geloof dat onze vier paardjes een prima stel vormen zo dus voorlopig laten we dat maar zo he(of het moet zijn dat je al snel verhuisd).
Maar goed als ik hem besluit te verkopen ben jij de eerste die keus heeft(moet je wel even kindjes kweken hoor hihi) Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:29

Mooi paardje ik zou er zeker mee naar de keuring gaan als ik jou was. Haha!