Replay (draver) @ Wedstrijd Lunteren (195 punten)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

Re: Replay (draver) @ Wedstrijd Lunteren (195 punten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:41

@TS: ik vind het ook van die reacties, dan zie je van 'ooh en ik had nog zoveel reacties maar ze zijn weg' , ik vind het doodjammer dat het zo veranderd is. Er is toch niets mis mee met enkel complimenten geven? Als ik nu niets negatiefs kan opmerken, maar wel even mijn respect & bewondering wil uitdrukken, kan dat niet eens meer zonder een minpunt te zeggen... jammer.
Anyway, om dit berichtje toch ook een nuttige HAW-tip mee te geven: op enkele foto's ( en dan spreek ik echt wel over enkele, niet allemaal! ) komt je binnenhand soms iets te veel door, misschien dat dit een aandachtspuntje kan zijn?
En voor de rest: doe zo verder, echt waar! Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:20

Liesje89 schreef:
Iedereen bedankt voor het commentaar, we gaan ermee aan de slag. Jammer dat er zoveel reacties weggehaald zijn, de spontaniteit gaat er zo wel een beetje vanaf.

Moderatoropmerking:
HAW is voor rijtechnisch commentaar, commentaar op het beleid hoort hier niet in het topic. Nogmaals dan ook het verzoek om hiermee te stoppen. Als je de spontante reacties had gewild had je niet een topic op HAW moeten openen maar op ITP, zoals je al eerder verteld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 10:44

Moderatoropmerking:
En opnieuw een bericht verwijderd dat niet aan de nieuwe HAW regels voldoet, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.