Snow in de snow! + van 4 mtr. hoogte :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 11:49

Hij is echt leuk!! Ik wou dat ik dat ooit een keer met fleur kon doen! Lekker in de sneeuw in het bos! Je ziet alleen zijn vlekken in de sneeuw!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:26

Snowdon is echt een mooi beessie! Vooral die in het bos, tnx too de voorbijgangers!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 15:36

snowdon schreef:
ehm wat was retorisch ook alweer? dat je geen antwoord verwacht? Haha!

wel je krijgt wel een antwoord Lachen > Ik zag het idd even niet meer zitten met Snowdon's karakter, maar alles valt te veranderen en zo ook onze "relatie" alleen dit keer hebben we ons beiden aangepast Haha! En kijk nu eens goed naar die foto's.. op zo een kan je etoch eigenlijk niet boos worden Haha!:D:D:D Op zulke momenten weet ik altijd weer waarom ik zo verliefd ben op mijn snowie Haha!

Denk dat het een hoop zegt over jullie band dat je met halster en halstertouw met hem naar buiten kunt. Dat is gewoon super. Ik hoef het met Baduh niet eens te proberen.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 18:35

Wheeeeeeeh Huilen Ik wou dat Mikado ook zo vreselijk wit was.... Maaaaar nee.... Maar wel lieve foto's hoor Lovers (Ennuh, ik kan het lekker ook wel met Kado, zonder zadel en met halster naar buiten Knipoog Stoere Tinkertjes hebben wij toch *LOL* )