Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet dat zelfs een Z-ruiter op een groen paard er heel anders kan uitzien dus idd, ik wacht liever volgende foto's af
En je hebt gelijk met sommige argumenten, alleen vind ik je houding toch ook echt een stukje storend qua gewichtsverdeling.
Zeker na ergens eens die discussie over rijniveau waar je toen niet wou vermelden welk je reed, had ik eigenlijk al een beetje de idee van: het is niet erg als je géén niveau rijdt maar de theorie wel gewoon kent, bij mij is dat ook zo 
anneliesdj schreef:Klopt, ik heb ook getwijfeld of het wel zo verstandig zou zijn om foto's te plaatsen maar ja, waarom niet. Dat ik goed weet hoe het moet wil niet zeggen dat ik perfekt op het paard zit, dat zal bij jullie ook niet zo zijn.
En nu ik eens foto's bekijk zie ik zelf ook dat er genoeg te verbeteren valt
Daar leer je heel veel van
! Heb je trouwens ook les of niet?
Is geen schande, maar roep op tijd om hulp! 
CtjeLief schreef:fijn dat mijn bericht serieus werd genomen, bedankt..

Citaat:Steigeren voor een hengst die beleerd wordt is niet mijn ding...en de stand van de andere foto is ook niet echt bevordelijk voor zijn rug
slechts enkele seconden
Geeft verder niet, niemand rijdt perfect. Zou alleen wel echt werken aan het over de rug rijden van je paard. Je geeft aan dat je er nog niet zo lang op zit, maar het beste kun je er direct mee beginnen. Desnoods eerst een paar weekjes aan de longe bijgezet zodat hij zijn rug leert te gebruiken. Succes met hem! aerdenhout1 schreef:Jou armen zijn b.v op de meeste foto's gestrekt en elke ruiter die meer ervaring heeft, weet dat dat een harde hand geeft. Als jij al meerdere paarden hebt afgericht, dan weet je ( in mijn ogen tenminste) dat je de galop eigenlijk pas moet gaan doen als je meer controlle hebt over je paard.
Ik hoop echt dat je een paar foto's plaatst van jezelf op een ander paard die tonen dat wij ( en ik voornamelijk) het toch niet goed hebben ingeschat.