Evita trainen in het grijs (B dressuur)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Re: Evita trainen in het grijs (B dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 09:38

Ik heb een flinke zweep in mijn handen hoor Knipoog Maar dat werkt ook allemaal niet. Maar ik denk het grootste probleem is dat ze al zeker 10 jaar op deze manier (met deze sporen en zweep) gereden is en da ze veel te vaak haar zin heeft gekregen. Nu probeer ik dat er langzaam uit te werken maar dat gaat niet allemaal in 1 keer. Ik hoef nu in ieder geval niet constant meer te drijven en dat is echt een heeele vooruitgang!

Lieniminnie wat doet jouw moeder? Amsterdam is nog wel te combineren met een bezoekje aan mijn ouders Knipoog Ik denk dat ik zeker even achter mijn houding aan moet gaan. Wat ik ook zei, de fysio op mijn werk eens vragen enzo.

Bedankt voor de reacties.

lieniminnie

Re: Evita trainen in het grijs (B dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:14

mijn moeder geeft voornamelijk yoga en pilates lessen, maar heeft sinds kort een eigen praktijk met houding en ademhalings therapie.
Ik denk dat ze zeker wel iets kan met jou, ik had laatst een kleine clinic op de manege met oog op de zitcompetitie en de helft van wat we leerden kent mijn moeder vanuit de pilates!
ik zal is vragen hoe en wat Haha!