Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want hier valt technisch een hoop uit te halen 

KiWiKo schreef:Ik vind het een bar mooie pony, goed bewegen![]()
![]()
en daarom ben ik misschien wat "streng" voor tswant hier valt technisch een hoop uit te halen
ik vind het lief van je dat je dat zegt over me beesie, ik vraag mij af ent oe nogsteeds af waar ik zon dier aan verdiend heb
enhij kan super lopen, vandaag had hij alleen de pest in alles fftjes, en dan ng is hij super braaf ik denk niet dat ik de juiste ervaring heb enrijtechniek om het uit hem te halen..
poekel schreef:hoi hoi,
wat een mooi beestje heb je onder je!
super mooi.
wat rij technisch betreft ben ik het wel met de rest eens.
maar dat gaat zeker goed komen!
ben je ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden? vind het namelijk een mooi type ervoor.
PinkyBubble schreef:KiWiKo schreef:Ik vind het een bar mooie pony, goed bewegen![]()
![]()
en daarom ben ik misschien wat "streng" voor tswant hier valt technisch een hoop uit te halen
jeb ent absoluut niet streng hoor! je hebt gewoon gelijk, dat realiseer ikik vind het lief van je dat je dat zegt over me beesie, ik vraag mij af ent oe nogsteeds af waar ik zon dier aan verdiend heb
enhij kan super lopen, vandaag had hij alleen de pest in alles fftjes, en dan ng is hij super braaf ik denk niet dat ik de juiste ervaring heb enrijtechniek om het uit hem te halen..
PinkyBubble schreef:ik ben niet echt een wedsrijdruiter zoals je ziet lol

mardjai schreef:PinkyBubble schreef:ik ben niet echt een wedsrijdruiter zoals je ziet lol
Wat niet is kan nog komen
Enne Es,
bij de volgende foto sessie iets meer lache onder het rijden
ik ben nie zo goed met fotos.. brrr fotos KiWiKo schreef:weet je, ik heb met Ineke2 hier op bokt hele discussies gehad toen ik haar instructeur was........ zij heeft haar pony ook zelf ingereden onder mijn begeleiding, Ineke heeft een lichamelijke handicap dat dit dus best moeilijk maakte....
kan ik wel op die pony gaan zitten, maar het paard moet leren omgaan met de handicap van de ruiter, niet met iemand die een gezond lijf heeft.....
nu heeft ze er na bloed, zweet en tranen een hele leuke pony aan, die het super leuk doet......
gewoon doorzetten en misschien eens ineke2 pben van wie ze nu les heeft (ik ben gestopt met lesgeven vanwege een carriere switch)
asfact schreef:ziet er toch goed uit hoor, ik ken het probleem van rug en nek en ik zie aan jouw dat je je ook gespannen houdt vooral in je schouders, ik kan niet anders zeggen werk eraan en dat doe je, ik doe ook niet anders en het is zo verdomd moeilijk je moet het steeds tegen jezelf zeggen
maar ik zie duidelijk lol met je knol , de oortjes erop , zou zeggen gaat lekker zo door
echt een plaatje om te zien
veel succes

asfact schreef:als je zo kan genieten , daar doe je alles voor, en wat je zegt zeker niet met zo'n corset rijden , als je valt ben je verder van huis , lekker genieten saampjes, maar dat komt wel goed
asfact schreef:ik zeg altijd maar zo, zeg nooit NOOIT
deze ponie is absoluut wedstrijd materiaal...... en ik vind het altijd zonde als talent de pot in gaat
KiWiKo schreef:dat is ook de reden waarom ik zo reageerdeze ponie is absoluut wedstrijd materiaal...... en ik vind het altijd zonde als talent de pot in gaat
![]()
![]()
tis een gaaf beessie, en ik zou graag zien dat TS hierin goed begeleid wordt, want dan komt het eruit
Dalijk gaat hij naast zijn ijzertjes lope lol
hetzou inderdaad doodzonde zijna ls iker niets mee zou doen maar da ga ik nu zeker weten proberen, nu nog de juiste begeleiding inderdaad
PinkyBubble schreef:@ Kiwiko
Mijn paard rend rechtdoor als ik niet streng met mijn binnehand ben
En kan inderdaad veel meer ontspannen, maar hij liep al erg voorwaarts dus ging af en toe echt tesnel

Sabbientje schreef:PinkyBlubber, waarom heb jij mij niet verteld van deze foto's met je stoere hengst![]()
![]()
Jullie gaan echt vooruit zo samen.
Nog even en we kunnen samen naar de Olympische Spelen
En ik ben het eens wat mardjai zegt. Lachen op de foto's![]()
Zeg je ook altijd tegen mij.
En denk vooral aan het koekjes bakken. Axel wil luchtige koekjes
en heb ook natuurlijk de gehele dag exames gehad dus zou nie weten wanener ik hettege je moest zegge