Axel @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

poekel

Re: Axel @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:31

hoi hoi,

wat een mooi beestje heb je onder je!
super mooi.
wat rij technisch betreft ben ik het wel met de rest eens.
maar dat gaat zeker goed komen!
ben je ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden? vind het namelijk een mooi type ervoor.

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:32

het zadel kan niet groter vanwege de rug van de pony.
en wat de aan de kleine kant betreft het kan nog heel erg goed en ja misschien had het mooier geweest een inch maat groter maar de rug van je paard is belangrijker dan dat het mooi is voor je eigen billen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:33

Ik vind het een bar mooie pony, goed bewegen Haha! Haha!

en daarom ben ik misschien wat "streng" voor ts Lachen want hier valt technisch een hoop uit te halen

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:33

Ziet er wel goed uit Lachen
Je mag de teugels wel wat korter pakken Knipoog

Xx

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:35

KiWiKo schreef:

en daarom ben ik misschien wat "streng" voor ts Lachen want hier valt technisch een hoop uit te halen

jeb ent absoluut niet streng hoor! je hebt gewoon gelijk, dat realiseer ik Lachenik vind het lief van je dat je dat zegt over me beesie, ik vraag mij af ent oe nogsteeds af waar ik zon dier aan verdiend heb Lachen enhij kan super lopen, vandaag had hij alleen de pest in alles fftjes, en dan ng is hij super braaf ik denk niet dat ik de juiste ervaring heb enrijtechniek om het uit hem te halen.. Boos!
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 11-06-08 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:36

poekel schreef:
hoi hoi,

wat een mooi beestje heb je onder je!
super mooi.
wat rij technisch betreft ben ik het wel met de rest eens.
maar dat gaat zeker goed komen!
ben je ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden? vind het namelijk een mooi type ervoor.

ik ben niet echt een wedsrijdmaterial zoals je ziet lol
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 11-06-08 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:38

PinkyBubble schreef:
KiWiKo schreef:

jeb ent absoluut niet streng hoor! je hebt gewoon gelijk, dat realiseer ik Lachenik vind het lief van je dat je dat zegt over me beesie, ik vraag mij af ent oe nogsteeds af waar ik zon dier aan verdiend heb Lachen enhij kan super lopen, vandaag had hij alleen de pest in alles fftjes, en dan ng is hij super braaf ik denk niet dat ik de juiste ervaring heb enrijtechniek om het uit hem te halen.. Boos!

komt wel, zeker als je gewoon een goede instructeur hebt......... dan komt dat allemaal goed Lachen

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:40

PinkyBubble schreef:
ik ben niet echt een wedsrijdruiter zoals je ziet lol

Wat niet is kan nog komen Knipoog

Enne Es,
bij de volgende foto sessie iets meer lache onder het rijden Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:42

@ KiWiko
OVer die instructeur.. hahah die had ik dus.. tot aan vorige week.
Ik probeerde op mijn eigen gangetje verder te gaan zoals zij het me leerde, maar zo te zien lukt dat niet zo erg..
Ikv ind het zo moeilijk om op hem te rijden, maar wil het nog niet opgeven, ik ben zelf zo uit balans door me evenwicht stooring, dat ik bangben hem te verzieken, Ik heb gewoon iemand nodig die ook mij zelfvertrouwen in spreekt, en die heb ik nog niet gevonden en vooral niet die ook met mij om kan gaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:49

weet je, ik heb met Ineke2 hier op bokt hele discussies gehad toen ik haar instructeur was........ zij heeft haar pony ook zelf ingereden onder mijn begeleiding, Ineke heeft een lichamelijke handicap dat dit dus best moeilijk maakte....

kan ik wel op die pony gaan zitten, maar het paard moet leren omgaan met de handicap van de ruiter, niet met iemand die een gezond lijf heeft.....

nu heeft ze er na bloed, zweet en tranen een hele leuke pony aan, die het super leuk doet......

gewoon doorzetten en misschien eens ineke2 pben van wie ze nu les heeft (ik ben gestopt met lesgeven vanwege een carriere switch)

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:49

mardjai schreef:
PinkyBubble schreef:
ik ben niet echt een wedsrijdruiter zoals je ziet lol

Wat niet is kan nog komen Knipoog

Enne Es,
bij de volgende foto sessie iets meer lache onder het rijden Haha!

ja he Tong uitsteken ik ben nie zo goed met fotos.. brrr fotos

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:51

KiWiKo schreef:
weet je, ik heb met Ineke2 hier op bokt hele discussies gehad toen ik haar instructeur was........ zij heeft haar pony ook zelf ingereden onder mijn begeleiding, Ineke heeft een lichamelijke handicap dat dit dus best moeilijk maakte....

kan ik wel op die pony gaan zitten, maar het paard moet leren omgaan met de handicap van de ruiter, niet met iemand die een gezond lijf heeft.....

nu heeft ze er na bloed, zweet en tranen een hele leuke pony aan, die het super leuk doet......

gewoon doorzetten en misschien eens ineke2 pben van wie ze nu les heeft (ik ben gestopt met lesgeven vanwege een carriere switch)

DAt is goed om te horen.

Ik wil ook zeker gaan vechten voor en met axel (niet letterlijk haha) En ga mijn best doen.. En op zoek nar iemand die ook met mij om kan gaan zowel als met mijn dier.

Ik ben er ook geen voorstander van dati emand anders het voor mij doet.. Zoals vanmiddag ging ik gewoon te snel, ik ging galoperen terwijl hij dat nog niet kan, en sja dan gaat het mis, Maar gelukkig niet ernstig verwond en hij ook niet, en was hij zo lief om naast mij teb lijven tot ik opstond.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:55

ziet er toch goed uit hoor, ik ken het probleem van rug en nek en ik zie aan jouw dat je je ook gespannen houdt vooral in je schouders, ik kan niet anders zeggen werk eraan en dat doe je, ik doe ook niet anders en het is zo verdomd moeilijk je moet het steeds tegen jezelf zeggen

maar ik zie duidelijk lol met je knol , de oortjes erop , zou zeggen gaat lekker zo door

echt een plaatje om te zien

veel succes

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 19:59

asfact schreef:
ziet er toch goed uit hoor, ik ken het probleem van rug en nek en ik zie aan jouw dat je je ook gespannen houdt vooral in je schouders, ik kan niet anders zeggen werk eraan en dat doe je, ik doe ook niet anders en het is zo verdomd moeilijk je moet het steeds tegen jezelf zeggen

maar ik zie duidelijk lol met je knol , de oortjes erop , zou zeggen gaat lekker zo door

echt een plaatje om te zien

veel succes

Lol hebben we zeker, en dat vooral omdat hij zon goedzakje is, en hij vind het heerlijk ommet mij te rijden. en ik met hem. Moeilijk is het zeer zeker, als je met ontiegelijke pijn afstapt, en er dan nog maar eens de volgende keer op te klimmen. Maar dankzij dit lieve dier, vecht hij en ik ons er doorheen Lachen

Mijn schouders zijn inderdaad te gespannen, ook in mijn dagelijke houding. Dit gaat niet meer weg, omdat ik dus een vershven nekwervel heb.

Verder hebik een corset voor mijn rug, maar die durf ik niet om te doen, omdat k bang ben me rug te breken als ik val en waar ik ook voor gewaarschuwd ben.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:14

als je zo kan genieten , daar doe je alles voor, en wat je zegt zeker niet met zo'n corset rijden , als je valt ben je verder van huis , lekker genieten saampjes, maar dat komt wel goed Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 20:15

asfact schreef:
als je zo kan genieten , daar doe je alles voor, en wat je zegt zeker niet met zo'n corset rijden , als je valt ben je verder van huis , lekker genieten saampjes, maar dat komt wel goed Knipoog

Zeker weten, en msischien hooit op een dag, ben ik wedstrijd material, en stelen wij de show Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:18

ik zeg altijd maar zo, zeg nooit NOOIT

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 20:19

asfact schreef:
ik zeg altijd maar zo, zeg nooit NOOIT

juist hahaha, Mijn binky kan het iig wel maar dan heb hij ook wel een zeer mooie afstamming.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:21

dat is ook de reden waarom ik zo reageer Lachen deze ponie is absoluut wedstrijd materiaal...... en ik vind het altijd zonde als talent de pot in gaat Lachen Lachen

tis een gaaf beessie, en ik zou graag zien dat TS hierin goed begeleid wordt, want dan komt het eruit Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 20:22

KiWiKo schreef:
dat is ook de reden waarom ik zo reageer Lachen deze ponie is absoluut wedstrijd materiaal...... en ik vind het altijd zonde als talent de pot in gaat Lachen Lachen

tis een gaaf beessie, en ik zou graag zien dat TS hierin goed begeleid wordt, want dan komt het eruit Lachen

Bloos Bloos Dalijk gaat hij naast zijn ijzertjes lope lol

Ik snap maar al te goed dat je zo reageert Lachen hetzou inderdaad doodzonde zijna ls iker niets mee zou doen maar da ga ik nu zeker weten proberen, nu nog de juiste begeleiding inderdaad Tong uitsteken Haha!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:31

Leuk paardje! Ben het eens met het commentaar van de rest, maar wat genoemd is hoef ik niet te herhalen.
Let even op je voeten, want die zitten iets te ver in de beugel. Probeer ontspannen te gaan zitten, even in en uit ademen voor je aandraaft en probeer hem te corrigeren met je houding en stem, niet alleen je teugels.
Heel veel succes er mee, 't is een prachtpaardje om te zien!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:49

PinkyBubble schreef:
@ Kiwiko
Mijn paard rend rechtdoor als ik niet streng met mijn binnehand ben Clown
En kan inderdaad veel meer ontspannen, maar hij liep al erg voorwaarts dus ging af en toe echt tesnel

Beetje bijdraaien met je zit, buitenbeen en buitenteugel kan al een wereld van verschil zijn Scheve mond

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:27

PinkyBlubber, waarom heb jij mij niet verteld van deze foto's met je stoere hengst Tong uitsteken Clown

Jullie gaan echt vooruit zo samen.
Nog even en we kunnen samen naar de Olympische Spelen Tong uitsteken

En ik ben het eens wat mardjai zegt. Lachen op de foto's Schijnheilig
Zeg je ook altijd tegen mij.

En denk vooral aan het koekjes bakken. Axel wil luchtige koekjes ROFL

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 17:43

Sabbientje schreef:
PinkyBlubber, waarom heb jij mij niet verteld van deze foto's met je stoere hengst Tong uitsteken Clown

Jullie gaan echt vooruit zo samen.
Nog even en we kunnen samen naar de Olympische Spelen Tong uitsteken

En ik ben het eens wat mardjai zegt. Lachen op de foto's Schijnheilig
Zeg je ook altijd tegen mij.

En denk vooral aan het koekjes bakken. Axel wil luchtige koekjes ROFL

Ze staan er gelukkig ook maar om precies te zijn 1 dag op nu Clown en heb ook natuurlijk de gehele dag exames gehad dus zou nie weten wanener ik hettege je moest zegge Tong uitsteken

Maargoed, lachen op fotos is moelijk, dit is gewoon mijn ik concentreer me wezenloos hoofd Haha!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:22

ooooooooooooooooooooooohw wat een leuk dekje....hoe kom je daar toch aan???? Haha! Haha! Haha!

Wel je schouders meer ontspannen want zo lijkt het net of je heel veel spanning houdt om de teugels. Maar eigelijk zit je gewoon stiekem met je eigen lichaam te poedersuiker geloof ik.

Lekker je schouders ontspannen naar achter laten hangen....scheelt jou ook veel spierpijn denk ik. Haha!