Klein zwartje wordt klein spierbundeltje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re: Klein zwartje wordt klein spierbundeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:59

Mooie pony !
Maar ik vind eerlijk gezegd de foto's er minder fijn uit zien. Ze mag veel ronder, zo zal ze haar rug meer gaan gebruiken. Nu heeft ze de neiging - op deze momentopnamens - om ertegenaan te gaan lopen ipv er doorheen.
Doodzonde, want het is een hartstikke mooie pony, gewoon ronder rijden en dus ook het neusje er wat meer uit. Er zit op dit moment amper ontspanning in haar nek (& jou hand).

Succes.

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:34

Ik vind alle foto's er heel netjes uitzien Knipoog
En die 8 voor houding en zit is zeker verdiend !

Springen met een dressuurzadel is idd niet zo fijn

Heel veel succes verder Knipoog

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:41

Ik vind het op het eerste gezicht een ontspannen beeld geven. Maar je paard zou net iets ronder mogen. Op die manier gaat je paard haar rug beter gebruiken.

Ik heb het idee dat op sommige foto's je benen beetje een eigen leven leiden Clown Probeer je tenen naar binnen te houden en leg je benen niet te ver terug.

Weet hoet het voelt met dressuurzadel springen, niet echt optimaal zitten is dat Tong uitsteken

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 17:29

Ik snap wat jullie bedoelen en ik ben er ook echt mee bezig Knipoog
Waudrey is absoluut niet de makkelijkste en het is moeilijk om haar in een perfecte houding te laten lopen.
Ze loopt trouwens nou er niet meer zo tegenaan te hikken, het gaat steeds beter. Knipoog

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:43

Ze lijkt af en toe iets sterk voor, komt misschien wel van het sprongetje. Laat ze zich makkelijk zakken naar beneden?

*Overigens zit je zo een stuk beter te paard als in je andere topic Clown Knipoog *

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:17

Heerlijk paardje! Vingers aflikken Ziet er top uit, heb er verder niet echt iets aan toe te voegen. Alleen dat hij bij de enalaatste foto wel moet springen, maar dat had je al wel gezien denk ik. Tong uitsteken

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 22:05

Ze was heel druk door het springen ja.
Ze is absoluuuuut niet sterk voor, ze heeft een heel gevoelig bekkie en ze zal zich niet zo snel sterk maken eigenlijk.
Welk topic bedoel je? Ik heb veel aan mijn zit gewerkt inderdaad en op wedstrijd zie ik het resultaat ook op mijn blaadje staan Haha!

Viennanova schreef:
Ze lijkt af en toe iets sterk voor, komt misschien wel van het sprongetje. Laat ze zich makkelijk zakken naar beneden?

*Overigens zit je zo een stuk beter te paard als in je andere topic Clown Knipoog *

Ik denk dat ik hem nu snap Vork Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-08 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd. Er zit een editknop :)