Gait (arabier x NF) @ work (19 jaar)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Re: Gait (arabier x NF) @ work (19 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:14

Oh okee...??? wat is TeM?

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:21

Je rug moet rechter, jij maakt jezelf bol en zit daardoor naar voren. Kijk door de oren van je paard heen. Ik weet dat het aantrekkelijk is om naar je paard te kijken maar probeer toch vooruit te kijken. Als je recht op wilt gaan zitten moet je niet alleen je schouders naar achteren trekken daar wordt het niet beter op. Probeer je bekken naar voren te plaatsen EN je schouders iets naar achteren. Je handen recht op boven het zadel. Niet vast blijven houden, ook los laten. Ik denk dat dit vooral dingen zijn die je jezelf hebt aangeleerd. als je les hebt wordt je o.a op deze dingen gewezen. Ik weet niet of er in de buurt een plek is waar je les kan rijden, dan kan je er namelijk ook gewoon heen rijden. Want af en toe les is echt goed. Dan leer je neit zo snel meer verkeerd de dingen aan. M

Mooi paardje, ik had het paardje qua uitstaling 15 geschat denk ik. Knipoog

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:23

Hij is niet verkeersmak.. En dan moet ik een viaduct over enz. En ik kan toch niet savonds in het donker gaan rijden over straat enzo..

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:30

O, dat is jammer voor je.Hij is ook al wat aan de oude kant. Maar je kan het proberen om hem verkeersmak te maken. Zomers is het pas 10 uur donker. Ik denk dat dat dus wel mee valt Knipoog Maar, goed het was maar een tip. Je kan altijd iemand vragen, om te komen.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:47

Beugels minstens 1, liever nog 2 gaten langer! Dat zou je houding heeel veel goed doen! Zadel is idd wat aan de kleine kant, maar misschien dat het beter gaat als je jezelf door de kleine beugels niet zo naar achteren duwt.
Erg leuke pony, je bent inderdaad wat aan de grote kant maar ik denk dat je pony er geen last van heeft.
Als ik jou was zou ik echt les nemen! Iemand aan de kant ziet zóveel meer dan wanneer je het allemaal zelf moet bekijken óp je pony. Vraag inderdaad iemand aan huis, kijk maar eens op marktplaats, daar vind je vast wel iemand in de buurt van je.
Heel veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:59

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.