PRE hengst Benisero @ work in de Spaanse schaduw..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim14

Re: PRE hengst Benisero @ work in de Spaanse schaduw..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 19:43

Overdreven zit je niet naar achter, misschien hang je iets meer naar binnen tijdens de wendingen. Kan zijn dat ik het mis heb, omdat het momentopnames zijn. Hier en daar mag de achterhand er nog wel iets meer onder, verder vind ik het een mooi plaatje geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:02

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:05

Zo, jullie zijn flink vooruit gegaan! Hij is echt heel erg gaaf en dat blauwe staat hem super. Let op dat je niet te ver achterover leunt (af en toe) en voor je kijken.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:09

PardoesJessi schreef:
Ik vind niet dat je overdreven naar achter zit eigenlijk...
ik denk, voor zover op de foto te zien idd, dat je kan proberen je zadel iets meer naar achteren te leggen.
Denk dat je dan ook minder moeite zal hebben met nog rechter zitten....

ik vind ook dat het zadel naar achter kan, ik denk dat je dan ook beter in het zadel kan zitten, het ligt nu niet goed.
Wel een straf zo'n paard rijden en ook mooi te lezen dat je het ook op jouw manier kon oppakken. Succes met je spetter !

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 16:52

classeygurl schreef:
Wat een knapperd!!
Wat is zijn stokmaat?

Hij zou nog iets nageeflijker mogen zodat hij fijn door zijn lijf kan gaan bewegen.
Plaats je snel weer foto's? Haha!

Hij is niet zo heel groot, hij meet ongeveer 1.64m.
Ik vind zelf ook dat hij nog wat meer door zijn lijf heen kan, maar vergeleken met eerst loopt hij al stukken beter. Alles op zijn tijd denk ik maar Lachen
Over 2 weken hebben we weer wedstrijd, dan komen er weer foto's Knipoog

SJAKIETJUH schreef:
wow, dat ziet er stukken beter uit! netjes hoor!
wat een gaaf dier ook!
woon je nu in spanje ofzo? of hoe kom je aan dit paardje? over laten komen?
heel veel suc6

Bedankt Lachen Maar zoals je onder mijn gebruikersnaam kunt zien woon ik idd zelf in Spanje, en ik denk dat je het op de foto's ook wel kunt zien Schijnheilig Mijn eigen pony heb ik overigens wel meegenomen uit Nederland.
Kim14 schreef:
Overdreven zit je niet naar achter, misschien hang je iets meer naar binnen tijdens de wendingen. Kan zijn dat ik het mis heb, omdat het momentopnames zijn. Hier en daar mag de achterhand er nog wel iets meer onder, verder vind ik het een mooi plaatje geven!

Nee dat heb je idd goed gezien, ik heb de neiging mee te buigen in de wendingen. Ik doe dit vooral op de linkerhand. Ik ben me er zeker bewust van maar mezelf corrigeren lukt niet altijd.

Ik zal eens proberen het zadel wat verder naar achter te leggen, om te zien of ik dan beter zit, en eventueel mijn beugels iets langer. Het is nu al een paar keer gesuggereerd en proberen kan geen kwaad Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:41

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:14

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:44

Wat een mooi dier Pling

Jullie zijn heel erg vooruit gegaan als ik de andere foto's zie.