Lucky en ik @ work in knalroze!(nu een half jaar onder het z

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

Re: Lucky en ik @ work in knalroze!(nu een half jaar onder het z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 07:49

Ziet er netjes uit zo weer voor de eerste keer!
Probeer alleen niet als je stelling vraagt, je hand vast te zetten op je been. Zo kan je pony geen kant meer op en kan je zelf ook niet meer nageven. Het is lastig, want dit probleem heb ik zelf ook gehad.

Succes met haar! Knipoog

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 07:56

Ik denk dat je houding al een stuk verbeterd als je wat trotser op je pony gaat zitten. Beugels een gat of wat langer en gewoon lekker 'arrogant' gaat zitten. Je benen mooi lang maken, op de binnenkant van je bovenbenen zitten en je zitbeenknobbels, je rug mooi lang maken, schouders naar achteren en armen netjes op hun plaats. Denk maar steeds in dat je met touwtjes aan de bovenkant vastzit dit je richting de lucht willen trekken, dan ga je vanzelf wat stoerder zitten.

Goed dat jullie de pony rustig aan een bit laten wennen, wel even de neusriem controleren. Er is iets raars mee, al kan ik niet goed zien wat.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:43

Leuk ponytje hoor! Haha!
Op de meeste foto's zit je niet zo mooi rechtop;) (heb je zelf al aangegeven)
maar op sommige wel, dus dat is al goed.
Verder heb ik het idee dat je jouw beugels wel wat langer mag doen,
dan kan je je hakken beter uitdrukken en beter drijven Knipoog
Ik ga verder niets zeggen over het zadel, alleen hoop ik dat je hier wel de
ernst van in ziet en je best doet er wat aan te doen. Maar als de eigenaren er niets
aan willen doen, houd het voor jou natuurlijk ook op;)
ik vind het een super leuke pony, en jullie zijn een goede combinatie!

xxx eileen

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:16

mesastamp schreef:
ook al bedoeld ze het goed en weet ze het, het is niet haar pony dus een nieuw zadel kopen doe je niet zo snel, wat wel kan is idd zeggen tegen corine / jannie (ik zou maar voor corine gaan) maar of dat helpt??

ach dat heeft zin, die luisteren nergens naar en alle paarden daar hebben de ruggen kapot door die ellendige zadels, het is gewoon erg jammer dat ze op deze manier dor blijven gaan

er moesten meer meisjes zijn zoals angela zodat de ponys het nog goed hebben, maar ja.. het word echt tijd dat iemand ze daar eens wakker schut ik ben zo blij dat ik jaren geleden al wakker werd en weg gegaan ben daar en zelfs toen was er een hoop gezeur vanuit jannie omdat ze niet wilde dat ik ging, ja doei.... ongelovelijk

even on topic: luckey ziet er wel echt goed uit! en jullie hebben er samen plezier in![/quote]

dan ken je runningmoon vast ook wel ??
ik denk ook niet dat iets tegen corine / jannie zeggen nut heeft maar dan is het idd geval geprobeerd
alle ruggen zijn idd kapot en er blijven ook niet veel paarden over...
ik zit er ook over na te denken weg te gaan alleen de groep is zo gezellig Lachen

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 20:38

Bedankt voor je compliment mesastamp!! Haha! Bloos
De rest harstikke bedankt voor de fijne tips!
Vandaag weer les gehad, in het begin erg op me houding gelet, maar ze is nogal mega hengstig, en was echt vervelend..
(lees: niet meer vooruit willen, alleen achterwaarts, stilstaan, bokken)
Maar goed, heb het overleefd :p
Beetje jammer dat er geen foto's zijn gemaakt, waren gave actie foto's geworden Huilen van het lachen