LINS schreef:Mooie foto's Chan! Van je handen en je teugels, dat ken ik natuurlijk van je![]()
Maar ik weet ook hoe stout United kan zijn, de slimmerik met z'n trucjes iedere keer weer!
Hij bedenkt steeds weer iets nieuws om onder de verveling en het werk uit te komen
Vond hem gister ook erg goed lopen!
Ja hij kan echt stout zijn... vandaag was die vooral wat dromerig
Gister liep die eigenlijk nòg net iets lekkerder, hij was wat voorwaartser waardoor ik hem makkelijker had aan de voorkant

Was iig blij dat mich foto's voor me kon maken... en een filmpje nu kan ik zelf goed zien hoe hoog ik die gekke handen wel niet hou

SHALALA schreef:Leuk paardje.
Alleen lijkt mij dat je er erg onstabiel op zit, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Wel omdat je je benen er (misschien te) goed aan hebt, niet omdat je dan je knieën niet aan het zadel kunt houden, daarbij houd je je handen zoals je eerder zei te hoog, en te breed. Hou ze wat lager, en bij elkaar. Dan kun je beter ophoudingen naar boven maken, want als je ze al zo hoog hebt, kun je geen ophoudingen meer naar boven maken, dan zit je met je handen boven je hoofd om een beetje te overdrijvenMaar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Voor de rest ziet het er netjes uit. Succes verder!
Klopt helemaal... ik moet echt mijn handen wat lager en meer bij elkaar houden. Als ik eraan denk gaat het goed, als ik geconcentreerd bezig ben floepen ze zo weer op de verkeerde plaats terug
Vreselijk 
Ik denk idd ook dat ik mijn benen er te veel 'omheen' heb, daardoor draai ik wat op mijn bovenbenen wat mijn stabiliteit niet ten goede komt
Werken aan mijn onafhankelijke zit dus 
PKN_ schreef:Hmm.. Ik heb het gevoel alsof je stijgbeugels te lang zijn en je daardoor je achterkant van je kuit gaat omdraaien en je voeten er wat te diep insteekt. Vind je ook niet echt zitten en het lijkt me daardoor ook een beetje komen dat je je handen zo hoog en breed houd.
Ik kan fout zitten het zijn 'maar' foto's, maar dat beeld krijg k ervan
Ik denk dat als je je beugels een gaatje korter doet je meer steun hebt en je ook beter kan zitten. Lijkt me dan ook handiger voor dan je handen op zijn plaats te houden.
Als ik ze korter heb hou ik helaas mijn voeten exact hetzelfde
Het enige wat verschilt is dat ik dan gigantisch voorover ga zitten. Ik til op een of andere manier mijn voet uit de beugel, hoe kort ze ook zijn 
Op deze foto kan je dat goed zien... is een wat oudere foto van mij en mijn andere paardje Warina:
http://i16.photobucket.com/albums/b26/c ... 1212685075
Ik moet mezelf leren ontspannen, lang maken en gaan zitten
Klinkt makkelijker dan het is... want het is een hoop werk 
Het is sowieso al een hele verbetering met hoe ik eerst zat

Maar irl raak ik hem niet met mijn spoor, behalve als ik dat wil.