Urielle schreef:Poeh, dat is wel een heel ander beeld dan met Ursel!
Handpositie vind ik niet verkeerd tot de aanleuning beter is. Daarna kunnen ze wel weer hoger en meer bij elkaar. Bij mij gaat functioneel voor het plaatjeIk zie wat foto's waar hij zich net wat opdrukt en wat foto's waar hij inzakt maar waar jij dan weer iets meer toe mag rijden, zodat hij meer in verbinding komt van achter naar voren. Het schakelen waar je mee bezig bent gaat daarin helpen.
Aan het wijken en sb zie ik dat je actief bezig bent met het plaatsen van de voorhand en achterhand. Ik zie ook waaromMisschien kun je hem nog verbeteren met het verplaatsen van de achterhand en de schouder vanaf de grote volte?
Galopfoto's vind ik mooi, maar let wel op dat hij actief genoeg door blijft springen. Op de eerste galopfoto (als het goed is) is hij achter niet snel genoeg, dus gevaar voor viertakt ligt dan wel op de loer.
Maar de foto's zijn wel B-waardig
Galop klopt
Soms lijkt het dan ook alsof die de galopsprongen in 2en doet
Citaat:Misschien kun je hem nog verbeteren met het verplaatsen van de achterhand en de schouder vanaf de grote volte?
Hoe
Ik probeer tot hem door te dringen maar hij dendert gewoon door.
Vandaag lukte het om hem vanaf de hoefslag in stap te laten wijken. Tenminste wijken voor het rechterbeen lukte, naar het linkerbeen luisterde die echt niet
Heb ook volte verkleinen en dan weer vergroten gedaan.
Misschien kun je hem nog verbeteren met het verplaatsen van de achterhand en de schouder vanaf de grote volte?