Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lonnie schreef:ik denk dat dat is omdat ie gewoon wat klein en nog ielig oogt, of ts is gewoon heel groot, of natuurlijk beide. vind hem er ook niet echt als een groot paard uitzien...
Verder vind ik je beenhouding niet echt netjes, benen zitten of veel foto's totaal niet waar ze zijn moeten. Ook vind ik het geheel plaatje te gespannen, met name jouw armen en teugelvoering. Paard loopt er ookniet helemaal lekker doorhen naar mijn mening.
Ik vraag me af: waarom ga je met een 3 jarige die pas 2-3 maanden onder het zadel is, op wedstrijd? zou je niet eerst eens lekker thuis op het gemak aan de basis en ontspanning werken? ik vind nu op wedstrijd echt te snel vor een 3 jarige!
edit: na 2e keer bekijken: probeer m wat ronder en dieper in te stellen, hij krult Zich nu teveel op, vooral bij een jong paard lekker lang en diep over de rug laten lopen
maar zou je voortaan even de rest van de berichten willen lezen
Seleentj schreef:lonnie schreef:ik denk dat dat is omdat ie gewoon wat klein en nog ielig oogt, of ts is gewoon heel groot, of natuurlijk beide. vind hem er ook niet echt als een groot paard uitzien...
Verder vind ik je beenhouding niet echt netjes, benen zitten of veel foto's totaal niet waar ze zijn moeten. Ook vind ik het geheel plaatje te gespannen, met name jouw armen en teugelvoering. Paard loopt er ookniet helemaal lekker doorhen naar mijn mening.
Ik vraag me af: waarom ga je met een 3 jarige die pas 2-3 maanden onder het zadel is, op wedstrijd? zou je niet eerst eens lekker thuis op het gemak aan de basis en ontspanning werken? ik vind nu op wedstrijd echt te snel vor een 3 jarige!
edit: na 2e keer bekijken: probeer m wat ronder en dieper in te stellen, hij krult Zich nu teveel op, vooral bij een jong paard lekker lang en diep over de rug laten lopen
ja maar als je hem ziet lopen zou je niet zeggen dat die pas 2-3 maanden onder zadel is ofwel, en over haar houding , ze was gewoon gespannen zoals hier al eerder word gezegd;)ik heb hetzelfde, als ik naar voren ga zitten verleg ik ook automatish mijn benen . Het is niet kwaad bedoeld dit berichtmaar zou je voortaan even de rest van de berichten willen lezen
daar is dit topic voor bedoeld lijkt me lonnie schreef:Ik vraag me af: waarom ga je met een 3 jarige die pas 2-3 maanden onder het zadel is, op wedstrijd? zou je niet eerst eens lekker thuis op het gemak aan de basis en ontspanning werken? ik vind nu op wedstrijd echt te snel vor een 3 jarige!
Ikima schreef:Het verbaast mij trouwens hoe vaak men zegt "leuke pony", terwijl er toch duidelijk wordt gezegd dat het een paard is, misschien moeten we in het vervolg maar de stokmaat er bij vermelden.
lonnie schreef:ik denk dat dat is omdat ie gewoon wat klein en nog ielig oogt, of ts is gewoon heel groot, of natuurlijk beide. vind hem er ook niet echt als een groot paard uitzien...
randyLOVER schreef:Hey maris,
Voor de eerste keer vond ik het goed gaan! Ik bedoel hij is natuurlijk ook nog maar 3 kun je natuurlijk niet verwachten dat hij 100% braaf is.
Ik heb in iedergeval super veel zin in 6juli!
Denk om je houding en laat kingston lekker op eigen benen lopen met lengte in zijn hals, al snap ik dat dit nu wat moelijk ging... Succes met je volgende wedstrijd!!! __PSM__ schreef:Hoi Maris,
Ziet er best al goed uit hoor!! Wel mag hij nog wat meer bevestigd thuis denk ik, als je hem thuis al wat verder doorgereden hebt wordt het uiteindelijk op concours makkelijker om hem voor elkaar te hebben...Denk om je houding en laat kingston lekker op eigen benen lopen met lengte in zijn hals, al snap ik dat dit nu wat moelijk ging... Succes met je volgende wedstrijd!!!
!! knolle_krack schreef:Ik zie dat jij je handen echt vast zet op een plaats waar ze juist mee moeten geven oid, en je benen probeer je knieen goed in het zadel te drukken je hakken uit te drukken en met je KUITEN aan te sporen, paarden hebben het meeste gevoel net achter de singel dus ik snap niet als jij je been helemaal naar achteren legt. en als het allemaal goed gaat met rijden doe zo rustig mogelijk aan met je 3 jarige!!
) je werkt er thuis genoeg aan.
jammer genoeg met mijn verjaardag laatst allemaal nieuwe kleding en spullen gekregen en dan gaat het waarschijnlijk niet door...

kelly_reinar schreef:doe je handen onspanen
en verder het zelfde wat je tegen mij heb gezet :s
ziet er helemaal niet verkeerd uit voor de eerste keer.