Jorine_Falco schreef:aliesjeh schreef:ik vind het er al netjes uitzien. erg mooie pony en je zit er netjes op.
nog een paar aandachtspuntjes:
* probeer iets meer een knik in je arm te houden. het lijkt alsof je je handen nu een beetje vastzet. dat verbetert dan ook gelijk.probeer dus meer een soort 'elastiek' te zijn. hoe je armen niet te stijf.
*je hebt pianohandjes. probeer je handen wat rechter op te houden. dus dat je niet de bovernkant van je hand boven hebt, maar de zijkant. ik hoop dat je me snapt.
* het lijkt alsof je pony zich erg sterk maakt en je daardoor een hele tijd bezig bent om m bijvoorbeeld van draf naar stap te krijgen. ik kan het ook fout hebben hoor, maar als dit wel klopt kun je het volgende doen: HEEEL consequent zijn. dus alles heel snel achter elkaar aan doen: 1. lichte druk ,reageert hij niet gelijkt---> 2. iets meer druk , reageert hij nog niet gelijk-----> 3. even heel streng zijn en heel snel veel druk geven. en dit heel vaak doen totdat hij bij stap 1 al reageerd.
* het aan de teugel lopen komt vanzelf wel, je ziet nu al dat hij soms de ontspanning opzoekt.
Hij reageert niet op druk, hij is een hele apparte pony![]()
LOekie: Oke! Bedankt!
SarahM: Bedankt!
Neonlight: Bedankt.
en dat is juist het probleem