Dorage @ M2 concour Averlo.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ansofie_

Re: Dorage @ M2 concour Averlo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:57

Mag ik nou zeggen dat ik het een heel verschil vind tegenover het laatste topic ! Haha! (vorige week ergens?)
Vind ze nu veel meer ontspannen lopen en ook niet meer zo kort in de hals. Alleen haar achterhand in de draf nog wat meer eronder, komt zeker goed het Z ! Knipoog

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:05

Dorage schreef:
xLuus schreef:
Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik vind haar 10x beter lopen!
Ze loopt niet meer zo erg opgekropt en dat maakt het plaatje nu echt af, op naar het Z! Haha!

ter vergelijking van de foto's van vorige week of van toen ik haar net had? hihi
bedankt Haha!

Nou ik denk toch wel vergeleken met het vorige topic, het plaatje is nu gewoon af!
Je hebt echt een bloedmooie pony! Lovers
succes verder, jullie komen er wel! OK dan!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:14

He Jen, nou ziet er weer prima uit op de foto's!
Was erg gezellig in Averlo Ja
Trouwens heb jij nu je benen ongelijk en dus bewust je beugels ongelijk of?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:18

Ik blijf jullie een hele leuke combinatie vinden! Wat meet je paard eigenlijk? Combi lijkt me best al wel geschikt voor de Z. Weet je al wanneer je Z wilt gaan starten?
Die achterhand komt vanzelf wel tijdens dat uitstrekken. Zou me niet suf staren op de foto's, kan immers ook zijn dat het net een fractie van een seconde later genomen had moeten worden en de achterbenen (én voorbenen) wel op het uiterste strekmoment waren vastgelegd. In training zul je het vast wel voelen. Als je wat voorzichtig/netjes je middendraf in zet dan merk ik altijd dat die van mij die achterbenen ook laat hangen. Als ik hem dan eens naar voren heb gereden (lees: schop heb verkocht Haha!) dan zit die achterhand er super onder!

simmietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:24

Jullie zien er samen top uit Knipoog

alleen straks voor het Z mag hij zijn kont nog meer dalen en bij een strekfoto in je proef was zijn hoof hals houding aan de lage kant... dat is meer straks voor het Z Knipoog, weet niet of het door de foto komt maar bij de middengalop lijkt het of hij zijn kont iets naar binnen gooit, misschien een momentopname??

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:31

bedankt allemaal Lachen

@Loes: ik heb geen idee, maar voor mijn gevoel zit ik wel recht maar kan komen omdat ik zelf scheef ben met m'n rug. Maar daar wordt dan wel aan gewerkt Lachen

@VValar: ze meet 1.55. ik weet nog niet wanneer ik Z ga starten, wil eerst selecties rijden dus misschien eind zomer of begin de winter.

@Simmietje: We zijn heel druk bezig met het strekken. In het begin wou ze niet eens nagevelijk blijven dus nu moet ik haar met strekken ietsjes lager in stellen maar dat komt helemaal goed Lachen
Klopt, op de linker hand wil ze dat snel doen. Ik was helemaal vergeten om haar daar meer in schoudervoor positie te rijden. Dat moet ik namelijk in de training altijd wel maar ik vergeet het altijd op wedstrijd Bloos

simmietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:36

oke vandaar dat je haar zo instelde was gewoon nieuwsgierig Tong uitsteken
valt mij op doordat ik hetzelfde probleem heb Knipoog mijn paard houd ervan om met zijn kont van alles te doen.... maar als het al goed gaat tijdens je training komt het vanzelf tijdens je proeven Knipoog

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:37

Oké, ik heb zelf namelijk ongelijke benen. Maar dacht te zien op je foto's dat je beugels ongelijk waren. Maar komt wel goed dus Knipoog

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:37

simmietje schreef:
oke vandaar dat je haar zo instelde was gewoon nieuwsgierig Tong uitsteken
valt mij op doordat ik hetzelfde probleem heb Knipoog mijn paard houd ervan om met zijn kont van alles te doen.... maar als het al goed gaat tijdens je training komt het vanzelf tijdens je proeven Knipoog

Ja dat heeft die van mij dus ook, ze is zo lenig dat ze van alles doet met d'r kont.
Maar ik ga er volgende keer aan denken in de proef Haha!

simmietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:39

ben benieuwd of het je lukt is moeilijk...
worden er dan ook foto's genomen??

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:40

Ik heb geen idee, moet ik even zien of er iemand mee gaat Lachen
Zou wel even iemand regelen!

kathyY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:41

Ziet er erg netjes uit, je hebt een mooie houding en een super leuke pony. Haha!
Komt vast wel goed in de Z.