(B)engel Levi @ wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: (B)engel Levi @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 17:53

Tries_en_Faf schreef:
hoi, bij de paardendrogist heb je van die klittebandjes ik weet niet hoe ze heten,maar dan kan je de beugel 'vast' zetten, ik gebruik ze weleens bij de mensen die ik les geef op mijn werk.
Dan blijven hun benen op de goede plek, en zitten ze steviger, als dit op een gegeven moment goed gaat, kan je ze eraf halen, en blijven de benen netjes op hun plek.

Misshcien een tip? zal wel niet op wedstrijd mogen, maar met trainen kan geen kwaad toch?

Die dingen ken ik ja, maar dat is gevaarlijk op het moment dat mijn pony wegspringt of gaat rennen. Dan kan ik niks, want mijn voeten zitten "vast"
Daarbij komt nog dat je eigenlijk niet meer de juiste hulpt kunt geven. Bijvb de galophulp. Daarvoor moet je een been een stukje naar achteren kunnen leggen.

Marloes: Levi was wel lekker voorwaarts en actief, maar loopt wel nog tegen mijn hand aan ja. Tijdens het losrijden en in de les loopt hij (nu) overigens beter, maarja daar heb ik tijdens de proefjes niks aan he Haha!

Anoniem

Re: (B)engel Levi @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:28

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.