Surcas @ Dressuurwork [M2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

surcas_amber

Re: Surcas @ Dressuurwork [M2]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 10:18

Hey charlotte! erg leuk dat ik je hier wer tegen kom idd haha Surc vermaakt zich wel buiten hij heeft genoeg andere merries:P

Het halsstrekken lukt aan het einde wel heel goed. dit doe ik dan ook altijd om hem weer lekker te ontspannen en lekker weer lang te laten worden. In het begin vind hij het heel moeilijk. Hij is altijd een beetje stijf aan het begin en zit soms nog een beetje vast.. Ook ben ik pas echt sinds kort bezig met het meer oprichten enzo, en dan wordt hij nog wel is te kort in zijn hals inderdaad. Maarja het gaat nu steeds beter.. maar het kan natuurlijk niet allemaal in 1 keer.. Heb alle tijd dus heb ook geen haast ofzo.

En dat lachen heb ik ook moeite mee haha ben veels te geconcentreerd dan:P

Verder alles goed met laura? Heeft ze het er goed naar dur zin? Kan je het allemaal goed combineren?

Groetjes

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:32

Leuk paard heb je zeg!

Je zadel kantelt iets naar voren, waardoor het iets teveel op de schoft komt te liggen, maar misschien lijkt dit maar vanaf de foto zo. Hierdoor kan je ook zelf niet zo netjes zitten lijkt het.

Verder zou ik hem vooral veel laag rijden (schoft hoogte punt), zo rek je zijn rugspieren mooi op en zal het ruggebruik uiteindelijk ook beter worden.

De travers vind ik nu wel redelijk. Misschien iets te schuin, maar zo heb je wat over in je proef he Haha!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:54

Hee Sabine!
Kwam je opeens hier tegen met Surcas! Haha!
Hij ziet er erg goed uit! En hoe is 't met Amber?
't Rijden ziet er goed uit Lachen Alleen je eigen houding, zoals je handen en je rug/schouders mogen wat beter/rechter. En misschien ook wat vaker vooruit kijken in plaats van naar beneden Knipoog En inderdaad de hals wat langer maken. Maar dat is allemaal al gezegd Lachen
Ik wil wel weer eens een keertje mee naar je paardjes als we op bezoek zijn! Haha!

surcas_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 11:38

Hey, Bedankt voor de reacties! Mijn zadel ligt volgens mij goed. Er hebben verschillende mensen naar gekeken dus ik neem aan dat ze goed hebben gekeken. Ik denk dat de foto een beetje vertekend. Op dit moment ben ik bezig om hem lekker los in zijn lijf te krijgen en goed laag los te rijden. Het gaat al aardig, maar soms zet meneer zich nogal vast. Maar we werken eraan!

Hey nikky! Echt grappig dat je hier iedereen tegenkomt! Tong uitsteken Ja met Amber gaat het ook heel goed! Ben haar nu aan het inrijden. En gezellig als je een keer komt kijken!. Als we nog is bij julli zijn ben ik ook benieuwd waar Hilda nu staat enzo! Gaat het goed met haar? Rijden jullie nog vaak?

Groetjes Sabine