Even voorstellen, nieuw hier....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tamoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 15:00

flettie schreef:
He Marloes! Leuke foto's zeg Nu kan ik eindelijk eens een keer jouw schatjes bewonderen Haha! Geef jouw beide dames maar een dikke knuffel van ons!

Hoi!
ja, eindelijk: de foto's staan erop! En er komen er vast nog wel meer (want ik ben 'digitaal-verslaafd'... Haha! )
Maar wat lees ik net weer: probeerde Fayette het hek omhoog te tillen?! Heeft ze er niets aan overgehouden?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:54

Tamoor"]
[quote="flettie schreef:
He Marloes! Leuke foto's zeg Nu kan ik eindelijk eens een keer jouw schatjes bewonderen Haha! Geef jouw beide dames maar een dikke knuffel van ons!

Hoi!
ja, eindelijk: de foto's staan erop! En er komen er vast nog wel meer (want ik ben 'digitaal-verslaafd'... Haha! )
Maar wat lees ik net weer: probeerde Fayette het hek omhoog te tillen?! Heeft ze er niets aan overgehouden?

[/quote]

Hmmm, ja, of eigenlijk, nee het was meer het hek naar beneden duwen Tong uitsteken Gelukkig kwam ze dus met d'r been boven op het hek en er niet tussen. Uiteindelijk heeft ze er niks zichtbaars aan overgehouden behalve dan een gekwetst ego omdat d'r moeder weer eens gemeen tegen haar deed. Gelukkig is het zo'n stalen hek zonder scherpe randen en heel erg licht en dat ik haar+het hek gelijk los liet toen ik zag dat het verkeerd ging. Maar Lowara heeft wel goed op d'r sodemieter gehad van me (hihi, mijn vriend stond er wel even bij te kijken van wat doe jij nou? Tong uitsteken ). Nou maar hopen dat ze de volgende keer niet zo vervelend gaat doen als ik Fayette uit de wei wil halen.