Wat is het ook een schitteren dier! Jullie zijn echt een topcombinatie Probeer alleen goed vooruit te blijven kijken waar je heengaat dan is het plaatje af Ga zo door
Wat blijf ik het toch zo`n prachtig en machtig dier vinden keer op keer kijk ik de foto`s weer een keer terug zo relaxed ontspannen dat dit er uit ziet. Complimenten!!!
fransje23 Sierra zal vast wel wat talent voor dressuur van hem hebben gekregen, leuk dat je samen met Stephanie traint(enne plaats daar ook maar eens foto´s van, van jullie trainingen ) Sier zal qua stokmaat rond de 1.60m zitten
Maysie maar hij is zo mooi (lekker slap excuus haha)
Siegje haha ikke gespierde armen uhm zo gespierd zijn ze niet hoor, maar stallen mesten, hooi verslepen, balen vlas verslepen wil volgens mij wel eraan meehelpen
AlaskaFries Die eerste foto´s zijn idd van het begin en tsja ik heb goeie en slechte momenten, vanwege rugklachten door knieproblemen
Laureentje deze schoenen hebben een aardig dikke zool, en om ze alleen met deze schoenen een gaatje langer te doen
Elessar Hij is idd een heerlijkheid om mee te werken, en ook nog eens een grote superknuffel
Elma_ Ik weet de consequenties, en het blijft mijn eigen verantwoording, en mijn eigen keuze, dus is nutteloos om het te melden
bloedje mooi paardje hoor eerlijk gezecht toen ik zag arabische hengst @ work dacht ik.. zal eens kijken hoe gespierd die is maar zo mooie volle arabier heb ik niet vaak gezien)
Eej Brenda. Dat ziet er weer toppie uit. Helemaal klaar voor zaterdag? Vind wel dat je erg vroeg moet starten, jammer want anders had ik je nog kunnen zien rijden.
Veel succes Zaterdag en maak er een leuke dag van.
Laatst bijgewerkt door Zahlina op 29-05-08 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het een mooi dier en jullie zijn een topcombinatie maar er is toch iets wat me stoort aan de plaatjes.... Heb je je zadel al eens laten nakijken? Zo van op de foto's te zien, ligt het niet zo goed. Jij lijkt erg gedwongen te worden om achterin in het zadel te zitten.