Hitalia (19 jaar) @work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Re: Hitalia (19 jaar) @work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 14:15

Haha dankje allemaal!

@Laura: Ja nog 1 puntje maar moet nog wel ff doortrainen hoor Haha!

@ Maxi90: Ik weet niet, het zou kunnen.. Ze heeft idd al verschillende eigenaren gehad maar weet niet of ze uit de achterhoek komt.. Zou best kunnen.. Ze is een van een tweeling, misschien dat je je het dan wat kunt herinneren? Ze idd best eigenwijs soms en ze kan af en toe ook nog der momenten hebben dat ze heel heet wordt.. Maar ze is nou ook niet heel moeilijk hoor:P

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:17

ziet er mooi uit.
alleen naar voren kijken:O

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:18

Er is nog genoeg om aan te werken, maar het ziet er fijn uit!

Nkitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:24

Probeer je handen netjes op hun plek te laten en niet teveel naar je paard te kijken, ook al is het een leuk beestje om naar te kijken Knipoog Verder mag hij inderdaad wat ronder, en ben ik het eens met je eigen commentaar. Veel succes nog!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 14:33

Ja wat jullie zeggen klopt inderdaad, handen zijn echt verschikkelijk maar probeer me er de laatste tijd constant op te wijzen (na een paar 3en van de jury met opmerking dat me handen zo raar zijn Tong uitsteken).. En k kijk ook heel veel inderdaad naar der maar dat is idd omdat ik wil kijken hoe ze loopt haha.. Maar daar ga ik ook op leten..
Maar voor de rest bedankt! Haha!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:05

maxi90 schreef:
Ziet er netjes uit. Ik heb trouwens zeer sterk het gevoel dat ik Hitalia ken, als ze het tenminste is...

Kan het kloppen dat ze een hele tijd in de Achterhoek heeft gestaan bij verschillende eigenaren? Dan heeft ze namelijk ongeveer 10 jaar geleden bij mij op de manege in pension gestaan. Wanneer ze het echt is, dan geef ik je bij deze mijn complimenten. De Hitalia die ik kende was zeker geen makkelijke pony, ontzettend fel en eigenwijs.

Klopt Knipoog ze heeft eerst bij ons gestaan in Bathmen, daarna is ze hier in de buurt ergens heen gegaan, dat meisje kon er niks mee en heeft hem vrij snel weer verkocht geloof ik. toen is hij bij een meisje gekomen wie er ook nederlands kampioenschappen mee heeft gereden. (volgens mij zijn we haar daar toen tegen gekomen in elk geval.) en daarna is ze denk ik naar topiceigenaresse gegaan. Knipoog

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 21:08

Haha een heel levensverhaal Tong uitsteken
Maarja wat wil je met een 19 jarige..

Maar ik heb Hitalia van een meisje uit Marknesse, hier in de NOP. Volgens mij zij er geen kampioenschappen mee gereden, zij heeft eigenlijk op Hitalia leren rijden dacht ik.. Maar ik heb nog een meisje die had mij op hyves toegevoegt en die heeft haar ook gereden dus tja.. Ik weet t nu allemaal niet meer.. Ze gaat in ieder geval nooit meer bij me weg!! Haha!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:17

haha, gelukkig maar Knipoog eindelijk blijft ze ergens wat langer.
ik weet niet meer zeker waar we haar tegen zijn gekomen, kan ook wel op een gewone wedstrijd zijn geweest.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 21:24

Haha ja. Ik ga binnenkort naar t L1, en met springen wil ik ook nog een beetje verder, maar wil ook niet meer te veel van der vragen, aangezien ze volgens mij niet hoger is geweest dan L2 en L of M springen.

Als ik over een paar jaartjes op zoek ga naar een jongere pony of paard houden we Hiet gewoon, als ze nou weer bij een ander moet gaan wennen en weer opnieuw iemand echt goed moet leren rijden, tja, kan ze dan ik beter lekker in de wei van der pensioen genieten Haha!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:49

bij ons heeft ze L1 dressuur en L springen gelopen. Ik weet niet of ze nog hoger heeft gelopen.
Ik vind het leuk dat ze niet meer hoeft te switchen van huis, kan ze idd lekker van der pensioen genieten. Knipoog