Leuke vijver ook!!
Komen jullie volgende week zaterdag ook naar de clinic en de BBQ van de club? (ik zit bij jullie op de ponyclub)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BasiNami schreef:Ziet er goed uit zeg! Ik wou dat ik op mijn 9e al zo goed had kunnen rijden EN dat ik zo'n mooie pony hadVeel succes met haar en met je andere pony's!
Zofy schreef:Hey ziet er netjes uit hoor. Hoe oud is de pony? Want volgens mij ken ik die!
Melody kijkt morgen haar ogen uit met al die reacties!!! Daniellev schreef:Zofy schreef:Hey ziet er netjes uit hoor. Hoe oud is de pony? Want volgens mij ken ik die!
Hij is 12 jaar. En bedankt voor je commentaar!!Melody kijkt morgen haar ogen uit met al die reacties!!!
)!LoveLeandro schreef:Dat ziet er goed uit! Avanti heeft eerder nog bij ons in het viertal gereden.
Leuke vijver ook!!![]()
Komen jullie volgende week zaterdag ook naar de clinic en de BBQ van de club? (ik zit bij jullie op de ponyclub)
Ja, Avanti is een bekende verschijning. Maar ook echt lief en een goede leermeester!
Nistria schreef:Volgens mij heb ik deze pony gereden in zijn jonge jaren!
Leuk om te zien dat het zo goed met hem gaat!!
Nistria schreef:Heb helaas geen foto's van toen.
Hij was toen al een eyecatcher en heel fijn te rijden.
Wel een beetje spooky!
Meisje die hem kocht van de mensen waar ik hem voor reed heeft hem toen naar het Z gereden. (Inge)
Hij leerde snel, volgens mij was hij 6 toen hij Z liep.
Daniellev schreef:Ja dat is hem, want met Inge heb ik al per mail contact gehad. Leuk zeg! Wat is de wereld weer klein. Ach en spooky is hij nog wel eens, maar zeldzaam. Alleen als de koeien in het naastgelegen weiland aan komen draven, vliegt hij weg. Maar eigenlijk zijn al onze pony's bang voor die koeien.
PS: je hebt trouwens een schitterend paard zeg! en wat een resultaten!
Leuk dat je Avanti gereden hebt in zijn jonge jaren!
Sorriso schreef:Gave pony, ziet er goed uit zover ik kan zien van het ietwat blokkerige en wazige filmpje.
Balko schreef:Ziet er heel gaaf uit! leuke combi, leuk paardje!
Ze rijd al heel netjes voor haar 9e jaar! deed ik haat niet na toen ik 9 was!
'T hondje vind het ook leuk zo te zienlekker zwemmen haha!
De handen mogen wat stiller maar meer heb ik niet te zeggen!
Ga zo door!
. Maar toch heb ik wel een paar puntjes om mee te oefenen en het nog beter te maken.
Fabienne__ schreef:WOOW, ik wou dat ik al zo kon rijden!
ziet er verschrikkelijk goed uit en anky moet uitkijken, want hier komt de nieuwe anky aan!
en puntjes zoals pianohandjes, handjes iets stiller komen wel!
Vladie schreef:Ze rijd zeker netjes voor een 9 jarige. Maar toch heb ik wel een paar puntjes om mee te oefenen en het nog beter te maken.
Handen rechtop en meer dragend, schouders iets meer naar achteren en ellebogen meer aangesloten ( om een stillere hand te bereiken die niet teveel mee gaat omhoog en omlaag). Tenen meer naar binnen doen en er op letten dat je je voeten niet tever in de beugel doet.
Voor de rest ziet het er super uit maar dit waren een paar dingen die mij opvielen, en voor een 9 jarige absoluut geen ramp komt vanzelf.![]()
Ik wou dat mijn nichtje van 10 zo reed
. Ze rijdt ook veel zonder beugels voor meer balans.
Bedankt voor je reactie!! Ryanne_ schreef:Waaaaw het ziet er echt zoo netjes uit! echt knap!
en tja dr tenen, maar ja,
, anders binden we ze vast ha ha! Nee hoor, ze oefent ervoor, komt wel goed! Bedankt voor je reactie!