Confronterend zo'n camcorder ! (rijfoto's)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 21:14

Wat veel reacties zeg ! Leuk !!

Jobbeltje"]
Gave foto's! Op zich is alle 'kritiek' al gezegt, maar misschien dat je je handen ook wat meer bijelkaar kunt houden? (staat mooier)
[/quote]

Ja, dat was een punt wat me ook al opgevallen was. Voor m'n gevoel zit ik erg ontspannen met m'n handen, maar idd. wel superbreed. Goed punt !

[quote="kimmy"]
Mijn god, hoe groot is hij? Je bent zeker hartstikke lenig. Dat je erzo op kan klimmen, pfff!
[/quote]

Ik ben zo stijf als een plank Haha! , een stoel is de truuk. Is gemakkelijker voor mij en voor Duncan. Hij is ongeveer 1.80 groot (ligt eraan hoe wakker hij is Knipoog )

[quote="Vivian"]
Duncan is echt tof!
Mooie website heb je trouwens ook *LOL*
[/quote]

Dank je wel !

[quote="Jasmijn"]
Allereerst vind het leuke foto's om te zien. Gaaf hoor zo'n paard!
Heb alleen nog wel even een zeurpuntje gevonden Knipoog de bovenste band van je neusriem zit veel te laag. Hij moet 2 vingers onder het jukbeen van je paard zitten. Zoals hij nu zit, komt zijn velletje in de knel tussen het bit en de neusriem.
[/quote]

Dat zal ik eens proberen. Het was de tweede keer dat ik met dit hoofdstel reed. Ik hoop alleen dat m'n sperriempje dan wel groot genoeg is, die zit nu op het een na laatste gat, dus echt veel speling heb ik daar niet in. Maar ik ga het in elk geval proberen .

[quote="blieb01 schreef:
Leuke plaatjes, ik denk alleen dat het moeilijk word om op zo een breed paard je beugels langer te maken, ik heb maar 1 puntje gevonden nl.
Waar is je cap? Knipoog .

Sorry, ik draag nooit een cap, heel dom, ik weet het, maar eigenwijs he ? Tong uitsteken

Iedereen bedankt voor de tips tot zoverre en de complimentjes voor m'n geweldige Clydesdale Duncan Lovers !

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:20

Zo'n camcorder is inderdaad heel eng confronterend *LOL*
Weet er alles van!

Ziet er toch nog niet zo verkeerd uit? Lijkt wel zo makkelijk om op zo'n reus te zitten maar het valt neit mee om die ècht aan het lopen te houden ipv hobbelen. Is toch een heel andere manier van rijden!

Tamoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:15

Kritiek ga ik je niet geven, wat een geweldig paard! Lekkere lummel zeg! Ik ga gelijk op zoek naar meer foto's van hem....leuk paard!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:00

leuke foto's hoor!!!!
enne Duncan is een super mooi paardje hoor!!!!