, verder zou ze aan der zit enzo kunnen werken idd ben ik ook wel met jullie eens en kijken voor een grotere pony maar wordt ook al gezegt dat ze voorruit is gegaan
Ik probeer het ook leuk voor haar te houden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, verder zou ze aan der zit enzo kunnen werken idd ben ik ook wel met jullie eens en kijken voor een grotere pony maar wordt ook al gezegt dat ze voorruit is gegaan

je zou daar ook best een gelijk in kunnne hebben benangelique ..

. Toen wou ze ook wat makkelijker ontspannen en nageven.

benangelique schreef:tuurlijk moet een paard wel eens dingen doen die hij niet leuk vindt, maar dit moet niet ten koste gaan van zijn lijf. Nu blesseert hij zijn rug, wordt zijn schouder beperkt en er in zijn mondhoeken getrokken.
als er verder geezegd wordt dat de TS al veel vooruitgang geboekt heeft, denk ik toch wel degelijk dat het geen momentopnamen zijn...
Ryanne_ schreef:ik vind het een beetje jammer dat je de foto;s uit de officieele formaat gehaald heb, daardoor word het erg moeilijk om er naar te kijken, maar ik vind je er erg netjes op zitten maar blijf letten op je tenen, je hebt een beetje kapstokjes
Zoraphier schreef:Nou, zo slecht vind ik het er niet uit zien hoor!
Probeer met het wijken inderdaad je been niet te ver omhoog te doen.
Sommige foto's zijn inderdaad een beetje uitgerekt![]()
Maar leuke shet en dekje hoor
Cisss schreef:Verder denk ik dat de pony er wel plezier in heeft.
Ilzjuh schreef:Cisss schreef:Verder denk ik dat de pony er wel plezier in heeft.
Nee, dat idee heb ik niet. Ik krijg bij werkelijk álle foto's een naar gevoel. Niet eens omdat het er naar uitziet, maar omdat ik gewoon geen gelukkige pony zie op de foto's. Ik zou eerst aan de basis gaan werken TS. Als je dat eerst onder de knie hebt voordat je andere dingen gaat doen wordt het voor de pony én voor jou nog een stuk leuker. Je zult zien.
tinkerkatie schreef:Wat een leukerd is Trendy. Wil haar nog eens in het echt komen bewonderen. Let op je been, maar dat was al gezegd. Lekker dooroefenen en dan komt het wel goed!
SimmieHVJ schreef:Ziet er leuk uit hoor.. Helemaal niet (zo erg) te groot..!! Foto 1 vin dik zoals vele er niet zo eehh... vriendelijk uitzien, maar je doet het denk ik niet expres.. Toch....?
Nog veel plezier met je superleuke uber schattige 'trendy' pony