14-jarige Goodwill keurmerrie@work (met mooie witte bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chilly

Re: 14-jarige Goodwill keurmerrie@work (met mooie witte bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 19:43

Manon81 schreef:
Ook ik heb een Goodwill, bruine ruin met een wit, onregelmatig kolletje.... Goodwill zelf heb ik een tijd geleden IRL gezien, die van mij leek er sprekend op.
Heel leuk om deze foto's te zien, helaas kan ik er geeneen bij plaatsen.

Wat leuk zeg! En waar heb jij Goodwill gezien? Ik kan niet eens een foto van hem vinden, heb alleen maar een foto dat hij heel jong is. Maar jij hebt dus ook al een bruine met een kol!!! Pling

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 19:44

Vitj schreef:
Heel mooi paardj !
Ook loopt ie mooi. Commentaar geef je zelf al.
Nog veel succes.

(Die 2 paarden lijken echt wel goed op elkaar Ja )

Ja ik ben me gelukkig bewust van jij eigen fouten hihihihihi wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen! Haha!

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:34

je kan/mag wel kijkgeld vragen van joyce..straks rijdt ze je zo voorbij met die goede tips die je geeft Tong uitsteken Haha!

Ik had de foto's al bekeken op de mail natuurlijk maar ja denk reageer hier ook ff Haha!
wederom rianne mooie foto's goed gedaan OK dan!

Tja het rijden ziet er goed uit..gaat steeds beter hehehe...al ben je soms moeilijk te filmen!!!
Rustig zo verder trainen en dan komt het wel goed Haha!

ps..maar goed naar gerard luisteren Tong uitsteken

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:42

hahaha, tegen de tijd dat ik ooit weer op wedstrijdterrein kom om te starten is Mardenta al lang en breed Z dressuur en misschien al met zwangerschapsverlof of zelfs met pensioen Tong uitsteken

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 10:23

joyce B schreef:
hahaha, tegen de tijd dat ik ooit weer op wedstrijdterrein kom om te starten is Mardenta al lang en breed Z dressuur en misschien al met zwangerschapsverlof of zelfs met pensioen Tong uitsteken

Hahaha, maar je komt toch nog wel weer eens aan de start met Roma??

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:59

Als ze gezond blijft vast wel, maar we zaten net weer in een dipje afgelopen weken en verder hebben we het erg druk met al onze toekomstplannen. Het huis wordt nu verbouwd, tuin moet nog, loods moet nog, tussendoor nog ergens trouw en/of kinderplannen Tong uitsteken. Ik geloof dat ik de komende 2 jaar wel onder de pannen ben met al onze plannen Haha!
Prioriteiten liggen dus niet bij wedstrijdrijden op het moment. Weekenden zitten zo al vol genoeg Schijnheilig, al gaat het wel kriebelen als ze weer een periode heel fijn loopt...

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:08

joyce B schreef:
Als ze gezond blijft vast wel, maar we zaten net weer in een dipje afgelopen weken en verder hebben we het erg druk met al onze toekomstplannen. Het huis wordt nu verbouwd, tuin moet nog, loods moet nog, tussendoor nog ergens trouw en/of kinderplannen Tong uitsteken. Ik geloof dat ik de komende 2 jaar wel onder de pannen ben met al onze plannen Haha!
Prioriteiten liggen dus niet bij wedstrijdrijden op het moment. Weekenden zitten zo al vol genoeg Schijnheilig, al gaat het wel kriebelen als ze weer een periode heel fijn loopt...

Je kanw el overspannen worden met al die plannen die je nog te gaan hebt...komt vast wel weer een keertje dat je gaat starten..eerst maar gewoon lekker genieten van het rijden Knipoog Haha! komt de rest vanzelf Haha!

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:19

joyce B schreef:

Ja, en paardrijden is wel tijdrovend!! Duivel
Ze blijft toch wel gezond!!? Dipjes horen erbij denk ik hoor... Cool

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:20

jojo23 schreef:
je kan/mag wel kijkgeld vragen van joyce..straks rijdt ze je zo voorbij met die goede tips die je geeft Tong uitsteken Haha!

Ik had de foto's al bekeken op de mail natuurlijk maar ja denk reageer hier ook ff Haha!
wederom rianne mooie foto's goed gedaan OK dan!

Tja het rijden ziet er goed uit..gaat steeds beter hehehe...al ben je soms moeilijk te filmen!!!
Rustig zo verder trainen en dan komt het wel goed Haha!

ps..maar goed naar gerard luisteren Tong uitsteken

Hey! Ja inderdaad, ben eerder fotomodel dan actrice volgens mij hahahahaha Cool Knipoog
En inderdaad goed naar de 'almighty god' luisteren hihi