Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ukkiepuk schreef:De linkerhand van Sanne zou idd iets minder mogen inwerken. Ze merkte het wel gelijk met rijden, Zorro gaat dan op de handrem lopenMoet er wel bij zeggen dat dit ook maar net momentopnames, over het algemeen had ze haar handen erg netjes.
Zorro kauwt veel op het bit en trekt vaak zijn lippen strak, daardoor klijkt het ook nog eens erger dan het is. Geloof me dat Zorro het echt niet pik als je te hard met je hand bentDaar is het een goede leermeester voor (ook voor mij
)
Leuke foto's hoor! En dat dekje staat hem trouwens ook super!
Evelli schreef:Ja, vind het ook een bijzonder mooi dekje![]()
![]()
![]()

Gaat erg goed he, leuk om te zien !!!
Daan_Ordeal schreef:Ik vind het een hele leuke combi! Maar de amazone mag zeker wel minder streng zijn maar haar handjes! Jammer dat je bij Zorro ook zo vaak dat open mondje ziet, lijkt mij toch een beetje verzet...
Veel plezier in ieder geval voor dit leuke stel!
Hij vertoont zeker geen verzet, dan had ik daar van de jury wel commentaar opgehad
moet dan de L2 met Sanne makkelijk halen:) naja eerst met Pipi lekker rijden:)
) ik heb ook al even getemd of een mod m in de beginpost zou kunnen zetten, is wat overzichtelijker. Maar hier is hij ook alvast:
)
Sanne
Geweldig! Kijk nu al uit naar het volgende topic
zorro...
Ik wordt helemaal ontmoedigt als ik zie dat ik tegen deze 2 toppers moet rijden 

! Dat dekje heb ik in het groot
. Supercute stelletje ;j TrendyLover schreef:Ze zouden samen op wedstrijd moetenmoet dan de L2 met Sanne makkelijk halen:) naja eerst met Pipi lekker rijden:)
dat is namelijk de klasse waarin ze beide rijden
Youko schreef:Geweldig! Dat dekje heb ik in het groot
. Supercute stelletje ;j
Dit dekje komt namelijk uit de Exclusieve KEET collectie. En die heeft alleen de maten mini en shetlander
, je kunt op het filmpje wel goed zien dat zorro een sterk karakter heeft zeg
, maar sanne kan daar wel mee omgaan zo te zien
. en je hebt nu eenmaal pony's die graag op z'n bitje doen kauwen.. kan de amazone weinig aan doen volgens mij . ik vind het wel een hip stelletje
Evelli schreef:Youko schreef:Geweldig! Dat dekje heb ik in het groot
. Supercute stelletje ;j
Dat kan nietDit dekje komt namelijk uit de Exclusieve KEET collectie. En die heeft alleen de maten mini en shetlander
alleen voor het zadel van Zorro net wat te krap (je ziet m ook een beetje kreuken) maar eigenlijk issie natuurlijk ook gewoon van Umpire
Maar die vond het wel goed dat Zorro m eventjes leende 
Zorro is inderdaad redelijk fanatiek met zijn bit bezig steeds, en op foto's zie je dat dus vaak terug, wat overigens niet automatisch betekend dat hij dus gespannen loopt. Integendeel! (tenminste dat is wat ik er van zie als ik m zie lopen)