Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mellanii

Re: Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:45

hahaha!
Zal wel een moment opname zijn Knipoog krijg je ook als je raar over een hindernis gaat, teminste mijn houding is dan ook niet goed haha
Maar opspringen bedoel ik mee dat je hem een beetje over de sprong wil duwen, maar nu ik je uitleg lees snap ik het wel Lachen
haha
ik wacht je foto's af Lachen ben wel benieuwd! volgensmij kan het paard super springen

inactief

Re: Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 14:57

Dankjewel!

Zodra ik nieuwe fotos heb, laat ik je het weten Knipoog
Ze kan goed springen zover ik weet, maar wil niet altijd goed aanpakken ,ze is namelijk de rust zelve.. TE rustig soms Clown
Dat tornooi stond ze enorm hengstig (krijgt ze normaal regumate voor maar ik had zaterdag niet gereden en wist niet dat ze hengstig stond ) en was ze heel de tijd zelfs in het parcour naar andere paarden aan het hinniken ipv naar de hindernis te kijken.

Ben bijna aan mijn punten voor M dus hoop dat ik haar daar ook snel doorheen kan rijden! (moet natuurlijk niet direct overgaan maar vind wel dat ik haar tijdig moet voorbereiden aangezien ik zelf nog geen 1.20 heb gesprongen en afstanden kijken niet mijn beste punt is ..)

Nu ben ik zelf wel benieuwd naar mijn houding op de komende fotos haha Tong uitsteken