misschien eens les van een echte instructeur i p v een meisje dat zelf nog van een manegepony afvalt???????????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en geloof me ik weet wel waar ik over praat ik heb het zelf gezien en gehoord van heel veel mensen die het al weten en daaroom ook een grote hekel aan rosalie hebben en haar niet eens bij de paarden in de buurt willen hebben!!! lovelyd schreef:Waar was je op concour dan en met wie.....?????
Zokidoki hoeveel punten had je???
c_w_s schreef:jij bent op concour nadat je van een manege pony afvalt en 6 week niet mag rijden en ik zie je in het weiland staan bij dat meisje:S ja hoor ga gewoon verder met je gewoontes iedereen voorliegen

die ene foto die je later plaatste boven de foto in de binnenbak, is erg mooi trouwens
Winxz_Bas schreef:niet met zokidoki,maar met Britt was ik mee.
britt boeve, vraag het maar hoor, geen probleem.
enne ja ze is 8, en meestal gaat het ook goed, en ze was inderdaad wat gespannen. misschien want winter wedstrijden rijden, dankje pearlie
heb even wat ge-edit..hopelijk heeft niemand het gelezen
Winxz_Bas schreef:IK WAS VANDAAG NIET MEE!!! en normaal loopt de pony mooi ontspannen, kijk maar eens naar de andere dresuurtopics. normaal zet ze haar armen en handen niet vast
bij mij als ze rijdt.(boogje in de teugels)
je kan me niet vertellen dat dit niet ontspannen is.
dus nogmaals, ik was er niet bij, maar ze mag van mij haar armen ook niet vastzetten, maar weetje waarom ik de galop goed vond:hij was lekker ontspanne, en jodi zat best netjes op de foto''s te zien