Jennefer dresuur in de wei, Galop ging GOED!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_w_s

Re: Jennefer dresuur in de wei, Galop ging GOED!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:38

ik was er niet bij nee tuurlijk niet daarom zag ik je naast haar in het land staan:S maar als ik zie hoe dat meisje op paard zit zegt dat tog al genoeg. hoelang ben je met haar bezig een half jaar kijk naar de eerste foto's en die van nu.GEEN VERSCHIL
misschien eens les van een echte instructeur i p v een meisje dat zelf nog van een manegepony afvalt??????????? Clown

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:40

hoe ze erop zit??, waar slaat dat nouw op:S, ze rijdt nu al 2 jaar bij ons hoor, en ze krijgt les van ellen, en ff banketstaaf hoor,maare ik was er helemaal niet:S, ik was op concour

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:42

uhh.. als jij beweerd dat ze niet kan rijden.. en van foto''s kun je niet alles afleiden hoor. em trouwens, wie zegt dat ze geen prive les krijgt??, want dat krijgt ze(niet van mij!!,maar iemand anders, mijn oude instructrice) hoezo die opmerking over van een manegepony vallen?? dat snap ik niet

c_w_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:45

jij bent op concour nadat je van een manege pony afvalt en 6 week niet mag rijden en ik zie je in het weiland staan bij dat meisje:S ja hoor ga gewoon verder met je gewoontes iedereen voorliegen

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:48

Ik vind dat dat meisje hartstikke leuk rijdt, leuke pony ook. Ik begreep dat ze nog maar 8 is? Nouw toen ik zo oud was reed ik echt een stuk minder hoor! Iedereen moet het op één of andere manier leren, ik snap de negatieve reacties in dit topic eigenlijk niet. Je kunt zien dat ze er erg veel plezier in heeft en de pony ook. Dat hij haar er twee keer afgooit... tja zo zijn die pony's.. zo eentje had ik vroeger ook die schrok van overstekende mieren. Ik zou zeggen, laat dat meisje lekker doorrijden op die pony! Gaat ze ook wedstrijden rijden?

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:51

Waar was je op concour dan en met wie.....?????

Zokidoki hoeveel punten had je???

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:53

niet met zokidoki,maar met Britt was ik mee.
britt boeve, vraag het maar hoor, geen probleem.
enne ja ze is 8, en meestal gaat het ook goed, en ze was inderdaad wat gespannen. misschien want winter wedstrijden rijden, dankje pearlie

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:55

ik vind ook de reakties te streng,meisje is nog maar 8pony is niet makkelijk blijkbaar..

c_w_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:58

tuurlijk bedank mensen maar die nu nog niet weten hoe jij in elkaar ziet en dat jij niet zon echte dierenvriend bent als iedereen denkt. die ellen mag je wel goed in de gaten houden anders komt zei daar ook nog wel eens achter wat jij met die arme paardjes doet als er niemand bij is Boos! en geloof me ik weet wel waar ik over praat ik heb het zelf gezien en gehoord van heel veel mensen die het al weten en daaroom ook een grote hekel aan rosalie hebben en haar niet eens bij de paarden in de buurt willen hebben!!!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:59

lovelyd schreef:
Waar was je op concour dan en met wie.....?????

Zokidoki hoeveel punten had je???

c_w_s schreef:
jij bent op concour nadat je van een manege pony afvalt en 6 week niet mag rijden en ik zie je in het weiland staan bij dat meisje:S ja hoor ga gewoon verder met je gewoontes iedereen voorliegen

Willen jullie, en de ts, aub persoonlijke discussies ed per pb uitvechten?
Houdt het voor anderen ook leuk om te kijken en te lezen Knipoog

Dank jullie wel.

Mila87

ik denk dat c_w_s wel even een stapje terug mag nemen..blijkbaar kennen jullie elkaar, of wonen jullie bij elkaar in de omgeving..het geeft je niet het recht om zo belachelijk te antwoorden. kom op zeg. let eerst is op je taalgebruik en je typtaal..als je normaal typt, met onderbouwend commentaar heeft de TS er nog wat aan..op deze manier is het puur topics verzieken..als jullie is uit te vechten hebben, doe dat dan per PB en ga niet lopen speculeren..zonde van zo`n topic.

Ik vind het erg leuk dat je 8 jarige dochtertje al zo veel plezier heeft in het rijden..erg leuke combinatie is het. ik zou idd de beugels een gaatje langer doen, dat zal wennen zijn maar het zal wel beter zijn voor haar zit. korte beugels lijkt fijner, betere grip, maar iets langer kan al een groot verschil zijn. ze komt erg ver boven het zadeltje uit.
het lijkt erop dat je haar handen vast zet, igg erg kort bij haar lichaam houd. maar ik weet hoe hoe fel/pittig de pony op dat moment was. overal is een reden voor, en ze is 8..het komt allemaal wel..dat weet ik zeker Knipoog die ene foto die je later plaatste boven de foto in de binnenbak, is erg mooi trouwens Knipoog

lovelyd

Winxz_Bas schreef:
niet met zokidoki,maar met Britt was ik mee.
britt boeve, vraag het maar hoor, geen probleem.
enne ja ze is 8, en meestal gaat het ook goed, en ze was inderdaad wat gespannen. misschien want winter wedstrijden rijden, dankje pearlie

maar je mocht toch neit rijden??????

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:00

nee.. ik was mee!!!!!ik was aan het helpen, hindernissen omhoog zetten, pony opzadelen etc!!!!!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:01

kom op zeg..doe dit nou niet in een topic..
ten eerste snap ik niet wat het nou uitmaakt..of ze nu wel of niet op concour was, en of ze nou wel of niet bij jodi was..what is the point?!
daar heeft zij toch niets aan, en jullie ook niet..je kunt wel gaan speculeren maar daar kom je echt niet verder mee..het heeft niets met dit topic te maken, en ook niets met jullie.

Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen heb even wat ge-edit..hopelijk heeft niemand het gelezen Haha!
Laatst bijgewerkt door Mila87 op 25-05-08 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:02

ik heb al getemt hoor, nu nog wachten op een reactie.
graag ontopic blijven. pb box staat open hoor

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:05

Moderatoropmerking:
C_W_S en Lovelyd, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om elders te gaan spelen?
HAW is bedoeld voor serieus rijtechnisch commentaar en niet voor persoonlijk en offtopic gedoe.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 15:51

Winxz_Bas schreef:
IK WAS VANDAAG NIET MEE!!! en normaal loopt de pony mooi ontspannen, kijk maar eens naar de andere dresuurtopics. normaal zet ze haar armen en handen niet vast
Afbeelding
bij mij als ze rijdt.(boogje in de teugels)
Afbeelding
je kan me niet vertellen dat dit niet ontspannen is.
dus nogmaals, ik was er niet bij, maar ze mag van mij haar armen ook niet vastzetten, maar weetje waarom ik de galop goed vond:hij was lekker ontspanne, en jodi zat best netjes op de foto''s te zien

De pony loopt ook bij jou niet ontspannen en ook jij mag denk ik wel eens een goed zitlesje hebben. Je komt o.a veels te hoog op uit je zadel en je armen zijn gestrekt. Het boogje in je teugels, die jij zo goed vind, getuigd van geen goede aanleuning. Je hebt een hele leuke pony...mijn advies...ga les nemen van een ervaren iemand die jou o.a kan leren zitten. Een goede zit is de helft van goed paardrijden.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 17:17

Het eerste wat mij opvalt is haar houding.
Ze zit echt in een... hoe noem je dat ? Stoelzit houding.

Beugels wat langer en ik denk dat het dan al stukken beter is.
Zo kan ze haar benen geen eens naar achteren leggen.

Ook ik denk dat het zadel te ver naar voren ligt.
Past het zadel wel goed ?