Eerste keer: Lizzy&Ik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Re: Eerste keer: Lizzy&Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:53

SuperPepeijn schreef:
Adil18 schreef:
Heerlijk dat je de eerste keer niet meteen opwaarts gaat rijden, maar haar even lekker wat lager instelt. Hoewel ik soms ook denk dat je wat hard in de hand bent, maar daarvoor zou je het echt een keer live moeten zien...
Dankje voor je leuke reactie Lachen Als je voor het eerst op een paard zit, is het vooral even aftasten. Een lager ingestelde werkhouding is dan prettig omdat het meer ontspannen is. Bovendien komt het vaak de lossigheid ten goede, van waaruit je dan weer verder kan. En wat is druk op de hand? Dat is ook een erg relatief begrip natuurlijk, al moeilijk real-life te beoordelen en bijna onmogelijk vanaf een foto. Het gaat erom dat je krijgt wat je wilt en het uiteindelijk een ontspannen en tevreden beeld oplevert. Ik denk dat dit, gezien de foto's en mijn ervaring, vooral voor een eerste keer, wel is geslaagd.

Daarom gaf ik ook al aan dat je het live moet zien, foto's vertekenen dit heel erg vaak, dus ik sluit me ook volledig aan bij jouw verklaring...!

super dat het gevoelsmatig zo goed gelopen is! Een goede start is toch altijd wel erg belangrijk!