Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben er niet bij geweest. 
DenisSjje schreef:Misschien ligt het er dan aan dat hij 17 is, of op de manier die hij eerst werd gereden, maar daar worden ze gewoon netjes gereden dus dat kan dan alleen aan z'n leeftijd liggen en ik heb eigenlijk altijd les/begleiding als ik op hem rijdt..
Bellatrix schreef:De basis is ook heel belangrijk...maar volgens mij hoort actief van achteren rijden, voorwaarts/neerwaarts daar wel bij.
Maar goed, als jij zegt dat het al veel beter gaat dan eerst dan geloof ik dat natuurlijk.Ik ben er niet bij geweest.
Ik hou je topics wel in de gaten, ben wel benieuwd hoe hij vooruit gaat.
Succes!
Senzafine schreef:DenisSjje schreef:Misschien ligt het er dan aan dat hij 17 is, of op de manier die hij eerst werd gereden, maar daar worden ze gewoon netjes gereden dus dat kan dan alleen aan z'n leeftijd liggen en ik heb eigenlijk altijd les/begleiding als ik op hem rijdt..
Misschien ligt het aan jou... Je kan die mogelijkheid toch echt niet helemaal uitsluiten hoor. Probeer dat voorwaarts neerwaarts gewoon eens. Baat het niet...
DenisSjje schreef:Senzafine schreef:Misschien ligt het aan jou... Je kan die mogelijkheid toch echt niet helemaal uitsluiten hoor. Probeer dat voorwaarts neerwaarts gewoon eens. Baat het niet...
Dat zei ik toch al? Ik ben geen Anky

o0marije0o schreef:@Bolzak23 De achterbenen van het paard komen niet onder het midden, het zwaartepunt, van het paard. Dit betekent dat de achterhand niet draagt, en dat het grootste gewicht op de voorhand rust. Het paard loopt dus op de voorhand.
Bolzak23 schreef:o0marije0o schreef:@Bolzak23 De achterbenen van het paard komen niet onder het midden, het zwaartepunt, van het paard. Dit betekent dat de achterhand niet draagt, en dat het grootste gewicht op de voorhand rust. Het paard loopt dus op de voorhand.
Maar in de bovenlijn loopt dit paard toch horizontaal. Sommige paarden(rassen) gaan minder ruim vooral dit type en heeft de neiging om zich voor op te drukken ook omdat de halsaanzet wat hogerop is.
Dat het paard de bovenlijn niet helemaal lekker 'opdrukt' Alleen op de voorhand nee.. of zou je hem eerst in het echt moeten zien

Ik vind het overigens echt een prachtig paard!
. Jij ook veel succes dan!