Dat ziet er netjes uit! Zowel het rijden als die mega gave stallen! Lekker ontspannen, voor het L mag je hem nog iets meer op gaan richten, maar komt vast goed!
@Frenka: Dank je wel! Voor het L moet ik nog hard oefenen hoor! oprichten doe ik nog niet te veel. Undercover is in april 4 jaar geworden en ik vind dat de basis eerst echt goed moet zijn voordat ik verder ga met oprichten enzovoort. Hij is nog hartstikke jong en ik vind niet dat ik dat al te veel van hem kan vragen
Ziet er erg netjes uit. het lijkt alsof je in de wendingen een beetje mee gaat hangen maar kan ook moment opname zijn. misschien handige tip om hier op te letten als het wel zo is. succes samen erg mooi stallenhuis ook!
Ziet er goed uit, alleen op somige foto's oogt hij een beetje zwaar in de hand, probeer hem daar iets losser te krijgen en iets meer van de hand af te rijden, dus veel schakelen en overgangen! Verder is het een fijn beeld!
Voor een 4jarige is dit heel goed! Ik heb alleen wel het idee dat je snel scheef gaat zitten... Misschien omdat je paard het moeilijk vind, om zijn balans te vinden en te houden?? Behalft mij ook prima paardjes aan huis! Mooie bak en huis heb je voor de paarden zeg!
@fleurholl: dank je wel, dat zware in de hand, kwam omdat hij erg moe werd, dan gaat hij altijd een klein beetje hangen. @_sammie_:dank je voor je reactie over het scheef zitten, kan komen omdat ik hem af en toe nog wil 'helpen'. Maar dit is maar heel af en toe
Mooi paard zeg ! Ziet er heel vriendelijk uit Rijden ziet er netjes uit, let een beetje op pianohandjes die zie ik heel af en toe stiekem op de foto Maar het ziet er goed uit Wat hebben jullie trouwens mooi de bak voor het huis zeg! Super !
@lafunkyjazz: dank je Joyce! De stallen zijn ECHT heel mooi Ook lekker ruim enzo!! Paardjes staan er heerlijk bij @Foske: dank je voor je reactie! @Riss: Dank je wel! Pianohandjes moet ik inderdaad nog wel op letten! Ik let er echt al heel erg op, maar af en toe gaat het nog even mis De bak is ook echt heel lekker om in te rijden!
Je hebt het prima voor elkaar zo te zien en ik vind dat je heel netjes rijdt, heb bij sommige foto's het idee dat je een beetje naar binnen hangt. Kan niet echt een keuze maken welke foto ik het mooist vind, want er zijn er meerdere die uitvergroten waard zijn
Zou je willen vertellen wie de stal gebouwd heeft, vind hem nl. erg mooi.
@quillemette: dank je wel meis!! Ik kom binnenkort wel even langs op stal!! Mis de manege ook wel, maar het scheelt echt een hoop tijd!! Maar ik kom binnenkort ff gedag zeggen @Ulfeino: Dank je wel voor je leuke reactie: De stallen zijn gebouwd door Select Stallenbouw. http://www.select-stallenbouw.nl/