Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__KELLY schreef:waar gaat dat zadel heen met die pony?
je zadel zit zowiezo te ver naar voren en ik zou je ook advizeren om zonder bondje te rijden want het zadel is al aan de grote maat voor deze pony en met dat bondje er onder is het alleen nog maar erger. Wat er ook nog eens bijkomt dat ik het persoonlijk wel weer wat aan de warme kant vindt voor een bondje, de mijne heb ik er iig al onder vandaan gehaald omdat ze zich echt stuk zweette met dat ding dr onder.
Ciaraaa schreef:Let op je handen en probeer ze meer te dragen (vuist boven de schoft en handen rechtop; geen pianohandjes), want op sommige foto's lijkt het net alsof je het zadel probeert vast te pakken en het zadel zit teveel naar voren, misschien zou je eens zonder bontje moeten rijden en dan kijken of dit wat helpt!

echt een super leuke combi om naar te kijken!!
maximee schreef:Heey mini!!
Ziet er leuk uit zegecht een super leuke combi om naar te kijken!!
Heel veel succes en hou ons op de hoogte he
Commetaar is al gegeven
WiskyBokjes schreef:__KELLY schreef:waar gaat dat zadel heen met die pony?
je zadel zit zowiezo te ver naar voren en ik zou je ook advizeren om zonder bondje te rijden want het zadel is al aan de grote maat voor deze pony en met dat bondje er onder is het alleen nog maar erger. Wat er ook nog eens bijkomt dat ik het persoonlijk wel weer wat aan de warme kant vindt voor een bondje, de mijne heb ik er iig al onder vandaan gehaald omdat ze zich echt stuk zweette met dat ding dr onder.
Nou bij mij zweten allebei mijn pony's er niet onder hoor!