Lavita @ dressuurtraining & photoshoot (M2)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sweetangel19

Re: Lavita @ dressuurtraining & photoshoot (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:10

Leuk paardje..!!

De eerste paar foto's heb je je beugels vind ik persoonlijk mooier zitten dan de reeks volgende foto's daar zijn de beugels wat aan de korte kant..!!!

En ik vind je net iets te groot voor je pony maar dat kan ook aan de foto liggen is niet vaak goed aan af te lezen..!!!

Verder goed gereden xxx

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:15

Ik vind het een hele leuke combi!
Alleen moet ik zeggen dat het dansende haar me ietsjes stoorde, was iets nadrukkelijk aanwezig.
Je verteld dat het een druk paardje is met wat karakter en looplust. Waarom rij je dan met zulke lange sporen? In princiepe gebruik je ze op de juiste manier, maar als ik iemand zie rijden met zulke sporen denk ik direct: Sjees wat moet dat voor een luie donder zijn.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 22:33

GinnyBanshee schreef:
super mooie pony heb je ! Lachen ziet er netjes uit ook, de galop vooral. De laatste 2 draf fotos van middendraf waar ze zweeft, zijn er ook taktfouten,misschien eerder terug nemen en dan gelijk weer wegrijden zodat ze niet de kans krijgt om die fouten te maken. Lachen veel succes , jullie kunnen makkelijk tussen de paarden rijden hoor Haha!

Erg bedankt voor de complimentjes!
Hoe zie je dat op de foto's dat ze tactfouten maakt? (zo leer je weer eens wat) Ze wordt gauw overijverig en wil dan zo graag waardoor ze niet meer wacht en het "op een lopen" zetten. Tegenwoordig rijd ik bijv. niet meer hele diagonalen/rechte stukken in midden/uitgestrekte draf maar dan gewoon paar passen naar voren, paar passen terug, enz. Alleen voor de foto's liep het iets anders Vork .

sweetangel19 schreef:
Leuk paardje..!!

De eerste paar foto's heb je je beugels vind ik persoonlijk mooier zitten dan de reeks volgende foto's daar zijn de beugels wat aan de korte kant..!!!

En ik vind je net iets te groot voor je pony maar dat kan ook aan de foto liggen is niet vaak goed aan af te lezen..!!!

Verder goed gereden xxx

Op alle foto's zitten mijn beugels precies even lang.
Voor het mooie ben ik idd iets te groot, maar echt té groot vind ik mijzelf niet.

Raggel schreef:
Ik vind het een hele leuke combi!
Alleen moet ik zeggen dat het dansende haar me ietsjes stoorde, was iets nadrukkelijk aanwezig.
Je verteld dat het een druk paardje is met wat karakter en looplust. Waarom rij je dan met zulke lange sporen? In princiepe gebruik je ze op de juiste manier, maar als ik iemand zie rijden met zulke sporen denk ik direct: Sjees wat moet dat voor een luie donder zijn.

Bedankt! Ja ik vind het ook een beetje zonde dat mijn haar zo danst Huilen van het lachen haha. Volgende keer toch maar staart in of capje op.
Waarom ik met zulke lange sporen rijd? Omdat ik er anders niet bij kom en mijn voeten op moet tillen. En ik gebruik mijn sporen niet voor het voorwaartser gaan maar juist voor de verfijning van de hulpen.
Daarbij moet je vanaf de M met sporen rijden, zwanenhals zijn gewoon het beste voor mijn lengte en lavita's grootte. En om het af te maken heb ik er een simpel wieltje aan, waar ze overigens fijner op reageert dan op eentje zonder wieltje.

Maar lui ben ik niet haar Haha! (mag ik hopen Nagelbijten / Gniffelen haha)

kjoedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:46

Rijden ziet er goed uit. Jullie zijn een leuke combinatie om te zien

Leuke rijbroek, mag ik vragen welke dat is.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 11:19

Bedankt! Rijbroek is van pikeur Lachen