Atlantic aan het werk na veel moed te hebben verzameld...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ticcie

Re: Atlantic aan het werk na veel moed te hebben verzameld...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 19:51

orienta schreef:
janouk schreef:
Ik vind Atlantic een mooie Haf. Ik vind het alleen jammer dat hij zo zwaar is. Ongezond dik. Voor zijn gezondheid is het beter als er flink wat kilo's afgaan.

ongezond dik is wel weer erg overdreven
paar kilo is mooi als dat er af gaat

Ik weet dat hij niet erg mager staat, maar ongezond dik? Sorry hoor..
Atlantic zal nooit de droomlijn krijgen zoals jij het voor je ziet, voor mij is ie ok.
Als je leest die je wel dat er aan gewerkt wordt. Gaat toch niet op 1, 2, 3?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 22:17

Ik had dat gebok aan de longeerlijn niet gepikt, dat kan hij fijn op de wei doen. Zodra het werk serieus wordt (en dat was het in dit geval, je wilde er immers op) zou ik geen gebok accepteren. Werken vereist concentratie en geen geklooi, maar das mijn mening...

Ik vind je Haf een onwijs lekker ding en iets afvallen is misschien ok, maar ik vind het eigenlijk best lekker zoals hij eruit ziet Lachen Zeker niet ongezond dik...!
Laatst bijgewerkt door Adil op 22-05-08 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 22:36

Leuke foto's! Rijden zit er netjes uit! Haha!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 23:09

Aaaaah Ticcie Haha! en Xeeeeeeeheeen Haha!

leuke foto's Ja commentaar is al gegeven

sta je nu bij LLydia (ofzoiets Clown ) ? of gewoon op een weide in de buurt? Ziet er daar iig echt wel mooi uit

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 05:47

Ticcie schreef:
janouk schreef:
Ik vind Atlantic een mooie Haf. Ik vind het alleen jammer dat hij zo zwaar is. Ongezond dik. Voor zijn gezondheid is het beter als er flink wat kilo's afgaan.

Atlantic zal nooit de droomlijn krijgen zoals jij het voor je ziet, voor mij is ie ok.

Ik heb zelf ook een haflinger van het ouderwetse type. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om een haflinger op een goed gewicht te houden. Vork En ronde vormen horen naar mijn idee ook bij een haf. Maar het gevaar van Hoefbevangenheid ligt op de loer. Zeker nu in het voorjaar. Het was dan ook geen kritiek, maar een waarschuwing om op te letten met voeren.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:08

janouk schreef:

Dat lijkt me wat overdreven.... een Haf wordt al bol wanneer je er naar wijst... I Know Boos!
Maar goed, hier spreken we nog niet over 'morbidly obese'.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:12

Wat een ontzettend leuke Haf! Zo zie ik ze graag, het 'oude' model vind ik nog echt mooie en leuke Haffies!
HEt commentaar is al gegeven, let op je sporen... Verder vind ik het er ok uitzien.,

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:21

Stoere Haf Haha!
Je staat wel een beetje weg gedraaid met longeren? (nu zou ik misschien ook neiging hebben om de bak uit te vluchten als hij zo deed Knipoog )

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 22:28

janouk schreef:
Ticcie schreef:

Ik heb zelf ook een haflinger van het ouderwetse type. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om een haflinger op een goed gewicht te houden. Vork En ronde vormen horen naar mijn idee ook bij een haf. Maar het gevaar van Hoefbevangenheid ligt op de loer. Zeker nu in het voorjaar. Het was dan ook geen kritiek, maar een waarschuwing om op te letten met voeren.

Wel, hij krijgt momenteel weinig tot geen weidegang, of 't is eens een half uurtje onder mijn toezicht en krijgt zowel 's morgens als 's avonds één schep mengeling, wat dus ook niet veel is + dan ook wat hooi/voordroog, ook niet veel, op het voederen wordt dus zeker gelet.
Kan op hoefbevangenheid ligt nog veraf... Hij komt van veel verder... Heb bewijsfoto's. Knipoog
Wel bedankt voor de waarschuwing, maar er wordt zeker op gelet, geen zorgen.
x

loves_candy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:05

Miscchien oogt die een beetje dik, maar volgens mij heeft die er niet echt last van als je die eerste fotos ziet Clown
Het rijden vind ik er erg netjes uitzien , ik vind het ook een mooie haf Ja mooi zadel ook Lachen ! Veel suc6 nog met hem Knipoog

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:52

Wat een schitterende foto's!

Bij de eerste twee had ik echt zoiets van "waar is nou de longeerlijn dan?!" Wees maar blij dat je eerst gelongeerd hebt, hahaha! Geen wonder dat dat andere meisje er afgevlogen was, ik heb nog nooit een Haf zo zien bokken!

De foto waarop je half uit het zadel getrokken wordt vind ik echt gaaf, lekkere pennyfoto! Stoute haf! Haha!

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 17:11

@ loves_candy: Denk persoonlijk ook niet dat hij er erg veel last van heeft. Knipoog En bedankt!

@ Haarbal: Na 5 jaar kan je al vanop stal zien: eerst longeren of direct erop. Ben steeds blij als ik eerst longeer. Knipoog Vandaag onmiddellijk erop en ie was erg braaf, maar één bokpartij! (Ja, wie is nu niet bang van een wapperend zeil dat er altijd hangt te wapperen.. Clown)
En ja, die foto.. Dat doet ie nou elke keer! Maar vandaag is het mislukt! Duivel Dank je wel!